- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Χάος έχεις προκαλέσει στη Γαλλία η συνεχιζόμενη απεργία των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, ενώ η κυβέρνηση εμμένει στα σχέδια μεταρρύθμισης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων.
«Αύριο ξεκινάει στη Βουλή η συζήτηση για τη μεταρρύθμιση των σιδηροδρόμων, το κείμενο είναι ανοιχτό στις τροπολογίες, αλλά αποκλείεται να αποσυρθεί όπως ζητείται» ξεκαθάρισε ο πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς. Η κυβέρνηση στοχεύει στη σταθεροποίηση του υπέρογκου χρέους, που αγγίζει τα 44 δισ. ευρώ, και στην ενοποίηση του οργανισμού που διαχειρίζεται τις αμαξοστοιχίες (SNCF) με αυτόν του δικτύου των γραμμών (RFF), με σκοπό το άνοιγμα του τομέα στον ανταγωνισμό.
Ενώ δυο συνδικάτα κατέληξαν σε συμφωνία με την κυβέρνηση, τα δυο ακροαριστερά CGT και Sud-Rail παραμένουν ανυποχώρητα, ζητώντας να παραμείνουν οι σιδηρόδρομοι κρατικό μονοπώλιο και το χρέος να απορροφηθεί από το κράτος.
Εκμεταλλευόμενοι το πυκνό δίκτυο και τις μεγάλες ταχύτητες των συρμών, αρκετοί Γάλλοι πολίτες προτίμησαν να ζήσουν στην περιφέρεια, μακριά από τον τόπο εργασίας τους. Το σύνολο των εργαζομένων τώρα, που εδώ και έξι μέρες μετακινούνται με εξαιρετική δυσκολία, εκφράζει μόνο «αγανάκτηση», ενώ η σημερινή μέρα αναμένεται διπλά δύσκολη καθώς ξεκινούν και οι εισαγωγικές στα Πανεπιστήμια για τους μαθητές και πολλά εξεταστικά κέντρα βρίσκονται στις μεγαλουπόλεις, μακριά από τις κατοικίες τους.
Γ.Σ.