

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προβαίνει σε διευκρινίσεις αναφορικά με την προ κράτηση ραντεβού για εμβολιασμό μέσω της άυλης συνταγογράφησης.
Ενόψει του ανοίγματος των ραντεβού για εμβολιασμό σε επιπλέον ηλικιακές κατηγορίες, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προβαίνει σε διευκρινίσεις αναφορικά με την προ κράτηση ραντεβού μέσω της άυλης συνταγογράφησης.
Όσοι πολίτες έκαναν την εγγραφή τους λίγο πριν (ή μετά) το άνοιγμα των ραντεβού για την ηλικιακή τους ομάδα δεν θα λάβουν SMS και πρέπει να κλείνουν τα ραντεβού τους για τον εμβολιασμό από τα υπόλοιπα κανάλια που έχουν διαμορφωθεί, δηλαδή το site emvolio.gov.gr, τα φαρμακεία και τα ΚΕΠ. Όπως τονίζεται, η προ κράτηση ραντεβού είναι μια πρόταση που κάνει το κράτος προς τους πολίτες με συγκεκριμένες ημερομηνίες, ώρες και τοποθεσίες για τις δύο δόσεις του εμβολιασμού. Εφαρμόζεται μόνο για όσους πολίτες είναι εγγεγραμμένοι στην άυλη συνταγογράφηση (ehealth.gov.gr) διότι μόνο για αυτούς υπάρχουν εξακριβωμένα στοιχεία επικοινωνίας (αριθμός κινητού τηλεφώνου και email).
Λίγες μέρες πριν ανοίξουν τα ραντεβού για μια ηλικιακή ομάδα, καταγράφονται όσα μέλη της είναι εγγεγραμμένα στην άυλη συνταγογράφηση, ώστε μέχρι την ημέρα που θα ανοίξουν τα ραντεβού να έχουν ολοκληρωθεί οι προ κρατήσεις που θα προταθούν. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να εντοπιστεί το εμβολιαστικό κέντρο που είναι πλησιέστερο στη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και να ληφθεί μέριμνα για τη διαθεσιμότητα ραντεβού σε ημερομηνίες και ώρες.
Έτσι, θα λάβουν SMS μόνο όσοι έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση περίπου μία εβδομάδα πριν ανοίξουν τα ραντεβού της ηλικιακής ομάδα στην οποία ανήκουν. Περαιτέρω λεπτομέρειες και πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρούνε στο https://emvolio.gov.gr/
Να υπενθυμίσουμε ότι η άυλη συνταγογράφηση είναι μια από τις πρώτες νέες υπηρεσίες που εισήγαγε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο gov.gr, καθώς τέθηκε σε λειτουργία στις 28 Μαρτίου 2020. Μέσα σε λιγότερους από 11 μήνες, ξεπέρασε τους 1.500.000 εγγεγραμμένους πολίτες, αποτελώντας ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια γιατρών και ασθενών - ιδίως των χρονίως πασχόντων, οι οποίοι μπορούν να λαμβάνουν τις επαναλαμβανόμενες συνταγές ευκολότερα, πάντα σε συνεννόηση με τον γιατρό τους. Το καλοκαίρι στην υπηρεσία εντάχθηκαν και τα άυλα παραπεμπτικά, ψηφιοποιώντας ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι των επισκέψεων στα ιατρεία.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επιχείρησαν 16 πυροσβέστες με την Ο.Ο.Ε.Δ. της 3ης Ε.Μ.Α.Κ. και 6 οχήματα
Πώς αντέδρασε στις ερωτήσεις για τη συνέντευξη με τον Νίκο Καρβέλα που έγινε viral
Ο αόρατος συνεργάτης που αλλάζει την καθημερινότητά μας
Με μήκος 260 μέτρα, έχει στη δύναμή του 22 αεροπλάνα Rafale, αναγνωριστικά και διασωστικά σκάφη
Πώς θα λειτουργήσουν τα mall
Η πρόγνωση του Meteo και της ΕΜΥ
Τη Μεγάλη Τετάρτη και τη Μεγάλη Πέμπτη η θερμοκρασία σε κάποιες περιοχές θα αγγίξει τους 26 βαθμούς
«Όλη η δεκαετία του 2000 είναι δεκαετία δική του», επισήμανε
Η ανακοίνωση του Λιμενικού
Missing Alert από το «Χαμόγελο του Παιδιού»
Η ανάρτηση Γεωργιάδη: «Προστατέψτε τα παιδιά σας»
Το σκάφος του Λιμενικού επιχείρησε να σταματήσει για έλεγχο το σκάφος που φέρεται να αποβίβασε νωρίτερα μετανάστες
«Το έκανε ο πατέρας μου σ΄ εμένα, το κάνω εγώ στο παιδί μου»
Μέτρα στα λιμάνια για τη διευκόλυνση των εκδρομέων - Οι συμβουλές της Τροχαίας
Τι ισχύει για τα σούπερ μάρκετ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.