Ελλαδα

Γιαμαρέλλου: Την Πέμπτη θα εισηγηθούμε πιθανή λήψη νέων μέτρων

Τι ανέφερε το Μέλος της επιτροπής Υπ. Υγείας για το βρετανικό στέλεχος του κορωνοϊού

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κορωνοϊός - COVID-19 - Ασθενοφόρο - ΕΚΑΒ
Κορωνοϊός - COVID-19 - Ασθενοφόρο - ΕΚΑΒ © EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Η Ελένη Γιαμαρέλλου, Καθηγήτρια παθολογίας λοιμώξεων ΕΚΠΑ και Μέλος επιτροπής Υπ. Υγείας μίλησε για το ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων λόγω του κορωνοϊού

Σε αναμονή των αποτελεσμάτων από το ειδικό κέντρο της Ακαδημίας Αθηνών που ασχολούνται με το γονιδίωμα του κορωνοϊού, η κυρία Γιαμαρέλλου, σχολιάζοντας, στην εκπομπή LIVE NEWS του Mega, την αύξηση στα κρούσματα ανέφερε πως: «Ίσως αυτή η αύξηση αντανακλά τη χαλάρωση των προηγούμενων ημερών ή ότι έχουμε το βρετανικό στέλεχος που μεταδίδεται πολύ πιο εύκολα, έχει μεταδοτικότητα που φτάνει και το 90%».

«Έχει μεν μεγαλύτερη μεταδοτικότητα, αλλά δεν κάνει βαρύτερο νόσημα. Επίσης, οι μαρτυρίες από την Pfizer μας λένε ότι τα εμβόλια είναι δραστικά [στο βρετανικό στέλεχος]».

«Θα δούμε τις επόμενες ημέρες τα κρούσματα, θα το συζητήσουμε την Πέμπτη. Θα συζητήσουμε τα αποτελέσματα και θα κάνουμε την πρότασή μας στην πολιτική ηγεσία» σημείωσε ερωτηθείσα για την αύξηση των κρουσμάτων και την εισήγηση για την επιβολή νέων μέτρων.

Αναφορικά στα σχολεία, η καθηγήτρια παθολογίας λοιμώξεων ΕΚΠΑ και Μέλος επιτροπής Υπ. Υγείας, κ. Γιαμαρέλλου, ανέφερε ότι «τα γυμνάσια δεν μας φοβίζουν».

Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι «τα παιδιά του δημοτικού δεν μολύνονται εύκολα, τα παιδιά του Λυκείου συμπεριφέρονται περισσότερο σαν ενήλικες και τα παιδιά του γυμνασίου είναι κάπου στο ενδιάμεσο συμπεριφέρονται περισσότερο σαν τα παιδιά του δημοτικού».

 

 

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.