- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μετά από μια ικανοποιητική τουριστική σεζόν, ο Δήμος Λειψών ετοίμασε βίντεο κλιπ με τις ομορφιές του νησιού
Μετά τα ικανοποιητικά αποτελέσματα της τρέχουσας τουριστικής χρονιάς, ο Δήμος Λειψών ξεκινάει με έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο την προσπάθεια προβολής του νησιού για τη σεζόν 2021. «Το δύσκολο καλοκαίρι που πέρασε, οι Λειψοί κατόρθωσαν να διατηρήσουν μεγάλο μέρος του μεριδίου τους κατά την περίοδο αιχμής με επίκεντρο τις κύριες εβδομάδες του Αυγούστου που η πληρότητα μας άγγιξε μέχρι και το 100%! Με ικανοποίηση διαπιστώσαμε πως οι προσπάθειες μας απέδωσαν και για το λόγο αυτό θελήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό και πρωτότυπο, εν όψει της επόμενης τουριστικής σεζόν», εξηγεί ο δήμαρχος των Λειψών, κ. Φώτης Μάγγος.
Με πρωτοβουλία του Δήμου και του δημάρχου, κινητοποιήθηκε ο σκηνοθέτης εκατοντάδων μουσικών video clip της ελληνικής δισκογραφίας, Γιώργος Γκάβαλος, που πρόσφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες του για τη δημιουργία ενός βίντεο κλιπ με καλοκαιρινή διάθεση, το οποίο θα συνοδεύει τις δράσεις προβολής του Δήμου για τη νέα σεζόν.
Με φόντο τα γραφικά σοκάκια, το ειδυλλιακό χωριουδάκι των Λειψών, τις αναρίθμητες εξωτικές παραλίες και τα γύρω νησάκια, το βίντεο κλιπ μεταφέρει στην οθόνη έναν καλοκαιρινό παιδικό έρωτα που ζωντανεύει στο γραφικό νησί των Δωδεκανήσων.
Στο βίντεο ακούγεται το διαχρονικό ιταλικό τραγούδι «I giardini di Marzo» που εκτελεί το συγκρότημα Έμμελον και ερμηνεύει ο ίδιος ο δήμαρχος Λειψών μαζί με τη Μαρίνα Μανωλάκου, ενώ το μικρό αυτό μουσικό κινηματογραφικό ταξίδι ολοκληρώνεται με το σύνθημα «Memories of Lipsi». Το βίντεο κλιπ αποτελεί κάλεσμα για τους ταξιδιώτες του εξωτερικού στο νησί, το οποίο φέτος απέσπασε διεθνείς διακρίσεις ως top ανεξερεύνητος προορισμός σε κορυφαία Μέσα όπως το Σουηδικό «Vagabond» και η Βρετανική «Daily Mail». Σημειώνεται πως ήδη ο ΕΟΤ εξέφρασε την πρόθεσή του για την αξιοποίηση του πρωτότυπου βίντεο κλιπ για την ανάδειξη του προορισμού.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ