- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Τα everest στέκονται δίπλα στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό
Τα everest αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης, με περισσότερα από 200 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Από το πρώτο κιόλας κατάστημα στο Κολωνάκι, το 1965, διαμορφώθηκαν σταδιακά σε μία από τις πιο διαχρονικές και αγαπητές μάρκες στη συνείδηση του καταναλωτή, με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα και την άρτια εξυπηρέτηση των χιλιάδων εργαζομένων τους να αποτελούν τα βασικά στοιχεία της ταυτότητας των everest. Σήμερα, έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του καταναλωτή, αποτελώντας σημείο αναφοράς για κάθε περίσταση και κάθε ώρα της ημέρας.
Τα everest, από την πρώτη στιγμή της δύσκολης περιόδου που διανύουμε, αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν μια σταθερά για όλους τους καταναλωτές καθώς παραμένουν δίπλα τους, εξυπηρετώντας καθημερινά όλες τους τις ανάγκες.
Υπό τις πραγματικά πρωτόγνωρες και αναπάντεχες για όλους συνθήκες, που βρεθήκαμε αντιμέτωποι όταν πρωτοεμφανίστηκε η COVID-19 στη χώρα μας, τα everest αναγνώρισαν το δύσκολο έργο όλου του ιατρικού προσωπικού και με έντονο το αίσθημα της υπευθυνότητας και της αλληλεγγύης, υπήρξαν για ακόμα μια φορά πρωτοπόρα στο χώρο της εστίασης και προχώρησαν σε μια αξιοσημείωτη κίνηση, της οποίας η ιδέα προήλθε από τους εργαζομένους της ίδιας της εταιρείας.
Θέλοντας να συμβάλουν έμπρακτα στον καθημερινό αγώνα όλου του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, προχώρησαν στην υλοποίηση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας προσφέροντας καθημερινά στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των δημόσιων νοσοκομείων και του ΕΚΑΒ, δωρεάν καφέ ή φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Η κίνηση αυτή έτυχε εξαιρετικά μεγάλης αποδοχής από όλο το προσωπικό των δημόσιων νοσοκομείων, με εκατοντάδες γιατρούς και νοσηλευτές να επισκέπτονται καθημερινά τα καταστήματα everest για να λάβουν την απαραίτητη ενέργεια ώστε να συνεχίσουν το αξιοσημείωτο έργο που είχαν να φέρουν εις πέρας. Τα everest, περήφανα, προσέφεραν συνολικά πάνω από 230.000 καφέδες και φυσικούς χυμούς πορτοκάλι!
This browser does not support the video element.
Μέσα από αυτή την ενέργεια, τα everest κατάφεραν να αγγίξουν συναισθηματικά την κοινωνία καθώς η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έτυχε πρωτόγνωρης αναγνώρισης και από το καταναλωτικό κοινό, το οποίο αγκάλιασε ένθερμα την κίνηση αυτή και εξέφρασε την αμέριστη στήριξή του μέσα από αμέτρητα μηνύματα, θετικά σχόλια και αναφορές, μεταφέροντας ηχηρά το μήνυμα «Είμαστε μαζί σας!».
Έτσι, τα everest αφουγκραζόμενα την ανάγκη των πολιτών να εκφραστούν μέσα από αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, αποφάσισαν να θέσουν σε πρωταγωνιστικό ρόλο τους ίδιους τους καταναλωτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, να στείλουν το δικό τους μήνυμα συμπαράστασης προς τους καθημερινά μαχόμενους εργαζόμενους στα νοσοκομεία.
Τα καταστήματα μετετράπησαν σε χώρους ελευθερίας έκφρασης των καταναλωτών, καθώς αποτέλεσαν έναν δίαυλο επικοινωνίας ανάμεσα στους πολίτες και το ιατρικό προσωπικό και έτσι εκατοντάδες μηνύματα ευγνωμοσύνης προβλήθηκαν μέσα από ειδικές οθόνες που τοποθετήθηκαν σε καταστήματα κοντά σε δημόσια νοσοκομεία.
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το δύσκολο αγώνα που δίνετε καθημερινά!»
«Μας δίνετε την ελπίδα ότι υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω, και αυτό είσαστε εσείς!»
«Μακάρι μια μέρα να καταφέρω να γίνω σαν και εσάς! Καλή δύναμη!»
Τα μηνύματα αυτά είναι ένα δείγμα από τα έντονα συναισθήματα της κοινωνίας, που μέσα από τα everest, έφτασαν στις καρδιές των ηρώων της εποχής μας μεταφέροντας δύναμη, κουράγιο και αισιοδοξία!
Σήμερα, η COVID-19 παραμένει στις ζωές μας και η κοινωνία προσπαθεί να βρει τα βήματά της μέσα σε μια νέα καθημερινότητα με την κοινωνική δραστηριότητα να προσπαθεί να παραμείνει ενεργή. Τα everest, υπόσχονται να είναι δίπλα στους καταναλωτές και τις καθημερινές τους συνήθειες, έχοντας πάντα ως βασική προτεραιότητα την παροχή της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους και τα προϊόντα τους με υπευθυνότητα και ασφάλεια.