- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
My DEDDiE: Το app στο κινητό για να δηλώνεις βλάβη στο ρεύμα
Δύο νέες εφαρμογές παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΔΔΗΕ](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/08/07/deddie.jpg)
Το νέο app Μy DEDDiE συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες
Δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης του ηλεκτρικού ρεύματος. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).
Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.
Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.
«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To κορίτσι αποφάσισε να μιλήσει την τελευταία εβδομάδα της σχολικής χρονιάς, μετά από μάθημα για την ανθρώπινη αναπαραγωγή
Υπό μερικό έλεγχο οι φωτιές σε Κορωπί, Νέα Αρτάκη, Αρχαία Ολυμπία και Κοζάνη
Η καταγγελία του δημάρχου για το πώς άρχισε η πυρκαγιά
Είχαμε να αντιμετωπίσουμε τους 40 βαθμούς και τον καυτό αγέρα, είχαμε κι εσένα που μας αποτελείωσες. Μα πόσο διεστραμμένη φαντασία έχεις, βρε αγάπη μου;
Έρχονται καταιγίδες, κεραυνοί και χαλάζι
Η πρόγνωση για τον καιρό αύριο Πέμπτη (4.7)
«Καταστραφήκαμε» λένε παραγωγοί
Κακουργηματική δίωξη σε βάρος του - Πώς εντοπίστηκε από τις αρχές
Πού θα χτυπήσει η κακοκαιρία
Πού θα «χτυπήσει» η κακοκαιρία
Η ανάρτηση του μετεωρολόγου
9η διοργάνωση του θεσμού που στοχεύει στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής εμπειρίας
Πώς λειτουργεί η νέα διαδικασία
Ο δολοφόνος είχε κάνει «πρόβα» τη διαδρομή
Τι κλάπηκε σύμφωνα με την καταγγελία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.