- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
O απολογισμός των κρουσμάτων κορωνοϊού, από τον γάμο που έγινε το περασμένο Σάββατο στην Αλεξανδρούπολη, έφτασε τα 22
Σε εστία εξάπλωσης του κορωνοϊού μετατράπηκε ο γάμος, που έγινε στην Αλεξανδρούπολη το περασμένο Σάββατο, καθώς άλλα 13 κρούσματα επιβεβαιώθηκαν μεταξύ των ατόμων που συμμετείχαν σε αυτόν.
Συνολικά με βάση τα έως τώρα αποτελέσματα των τεστ, έχουν βρεθεί θετικά 22 άτομα.
Σημειώνεται, πως χθες Δευτέρα έγινε γνωστό ότι εντοπίστηκαν 9 θετικά κρούσματα, μεταξύ των οποίων, σύμφωνα με το skai.gr, ο γαμπρός, η νύφη, η κουμπάρα και ένα παιδί 1,5 ετών.
Νέα μέτρα: Τι γίνεται με όσους έχουν πληρώσει για τελετές
Η απόφαση να μπει όριο ατόμων σε γάμους, βαφτίσεις και κηδείες είναι ένα από τα νέα μέτρα για τον κορωνοϊό που ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς.
Τα νομικά εργαλεία όσων εκτέθηκαν οικονομικά λόγω των μέτρων παρουσίασε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Tα νέα μέτρα που ισχύουν για τους γάμους και τις βαπτίσεις προβλέπουν ανώτατο όριο 100 καλεσμένων. Το εν λόγω μέτρο -σε πρώτη φάση- ισχύει για το διάστημα από 3 Αυγούστου έως τις 15 Αυγούστου 2020 και αφορά:
α) τελετές, όπως γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, καθώς και
β) συνδεόμενες με τις τελετές της περ. α) δεξιώσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις,
(α) ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων,
(β) έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό,
(γ) έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και
(δ) η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει,
διατηρούν την δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) της με αριθμό 70330οικ./2015 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1421 Β΄) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Παράλληλα οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email 1520@efpolis.gr, επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών, παρακολουθεί στενά το θέμα και θα παρέμβει σε περίπτωση κατά την οποία θα διαπιστωθεί τυχόν παράβαση των διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ