Ελλαδα

ΔΕΗ: 3 νέες υπηρεσίες αλλάζουν την εμπειρία εξυπηρέτησης

Εξυπηρέτηση ακόμα και μέσω messenger: Οι καιροί αλλάζουν, η εμπειρία των καταναλωτών αναβαθμίζεται

Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τρεις νέες υπηρεσίες αναβαθμίζουν την εμπειρία εξυπηρέτησης στην ΔΕΗ.

Οι εποχές αλλάζουν και η κρίση του Covid-19 το έκανε αντιληπτό σε όλους. Ψάχνουμε την πιο γρήγορη λύση και σίγουρα την πιο ασφαλή. Όλοι φοβόμασταν πως οι δημόσιες υπηρεσίες θα έμεναν ως συνήθως πίσω σε αυτήν την κατάσταση, ωστόσο οι διαψεύσεις ευτυχώς έρχονται καθημερινά. Η ΔΕΗ στάθηκε από την αρχή της κρίσης υπεύθυνα και πλέον που η εποχή και οι καιροί μοιάζουν εντελώς διαφορετικοί με τις αρχές του έτους, ανανεώνεται. Θέλοντας λοιπόν να συμβαδίσει με τις νέες ανάγκες και τις σύγχρονες συνήθειες των καταναλωτών, η ΔΕΗ αλλάζει, με νέες υπηρεσίες και εφαρμογές που αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση. Ακόμη και μέσω messenger!

Η εμπειρία εξυπηρέτησης στη ΔΕΗ αλλάζει με τρεις νέες υπηρεσίες
Η διαδικασία εκσυγχρονισμού της ΔΕΗ έχει ήδη αρχίσει και οι πρώτες σημαντικές αλλαγές έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Πάντα με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, η ΔΕΗ εγκαινιάζει μία σειρά από νέα καινοτόμα προϊόντα, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής και θα διευκολύνουν τις συναλλαγές των καταναλωτών στα καταστήματα.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, αρμόδιος για θέματα Εμπορίας, κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας.»

Οι τρεις νέες υπηρεσίες

Τρία καταστήματα ΔΕΗ με νέο διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ. με 20:00 μ.μ..
Τα καταστήματα ΔΕΗ που λειτουργούν με το νέο διευρυμένο ωράριο είναι, στην Αθήνα, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη το κατάστημα της Τσιμισκή 136. Το απογευματινό ωράριο έχει ήδη εξυπηρετήσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό πελατών.

Δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα.
Παράλληλα, στα τρία παραπάνω καταστήματα, η ΔΕΗ εφαρμόζει την υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού. Οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν ραντεβού σε ένα από τα καταστήματα που επιθυμούν, και να το επισκεφθούν οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., χωρίς αναμονή.

Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να ακυρώσουν το ραντεβού με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.

Νέα εφαρμογή «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ».
Η νέα εφαρμογή της ΔΕΗ είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Εκεί, οι καταναλωτές πληκτρολογούν το μήνυμά τους και η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά αμέσως στα ερωτήματά τους.

Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή.