- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες - Σε ποια καταστήματα κλείνεις ραντεβού
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της και με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![ΔΕΗ - Νέες υπηρεσίες ΔΕΗ - Νέες υπηρεσίες](/images/1074x600/3/png/sites/default/files/article/2020/05/07/dei.png)
Η ΔΕΗ προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και τρεις νέες υπηρεσίες που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.
Η ΔΕΗ, με αφορμή τις νέες συνήθειες των καταναλωτών εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, στο πλαίσιο του ευρύτερου εκσυγχρονισμού της, προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της και με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ προσφέρει καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.
Οι τρεις νέες υπηρεσίες της ΔΕΗ
Εξυπηρετηθείτε από τις 07:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. σε 3 καταστήματα της ΔΕΗ.
Τρία καταστήματα ΔΕΗ λειτουργούν ήδη με το νέο διευρυμένο ωράριο. Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη, το κατάστημα είναι αυτό της Τσιμισκή 136. Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό πελατών.
Κλείστε το ραντεβού σας
Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κλείσει Ηλεκτρονικό και Τηλεφωνικό Ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ.. Ο καταναλωτής μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, μπορεί να το ακυρώσει με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού θα είναι τότε διαθέσιμο, για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.
Γνωρίστε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ»
Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή, η οποία παρέχεται, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΔΕΗ όλο το 24ωρο.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή. Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο της ΔΕΗ, dei.gr
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νωρίτερα εστάλη μήνυμα 112 στους κατοίκους των γύρω περιοχών
Πήρε το όνομα Spetsi και είναι καλά στην υγεία του
Φίλοι και συγγενείς τίμησαν την μνήμη της
Οι κάτοικοι κλήθηκαν να παραμείνουν σε ετοιμότητα
Οι όροι που επέβαλε το δικαστήριο για να μην μπει στη φυλακή
Νωρίτερα εστάλη μήνυμα στους κατοίκους από το 112
Έχει ήδη δρομολογήσει μια σειρά ενέργειες με σκοπό την απρόσκοπτη και με διαφάνεια αδειοδότηση και λειτουργία των καταστημάτων
Τι είπε στενή φίλη της για τις κρίσιμες ώρες που ήταν στην Πάρο
Οδηγούσε μεθυσμένος - Συνελήφθη από την Τροχαία
Η πρόγνωση του καιρού σύμφωνα με τον Π. Γιαννόπουλο
Δεν έχουν εξακριβωθεί ακόμα τα αίτια
Τα λάθη που γίνονται και ο ρόλος του στα αντανακλαστικά του οδηγού
Στον συλληφθέντα επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 30.000 ευρώ
Τα συγκινητικά «αντίο» των φίλων της
Μήνυμα του «112» στους κατοίκους - Επί τόπου δυνάμεις της Πυροσβεστικής
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.