Ελλαδα

H Lidl πόσταρε τη διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλος «για ένα καλύτερο αύριο»

«Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

«Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί». Η Lidl Ελλάς αναδημοσίευσε στα social media την ανάρτηση της «ΑΒ Βασιλόπουλος» για τη Γιορτή του Πατέρα.

Η ανάρτηση της «ΑΒ Βασιλόπουλος» για την Μέρα του Πατέρα συγκίνησε, έγινε viral αλλά υπήρξαν και κάποιες αρνητικές αντιδράσεις. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ανέβασε μια φωτογραφία με ένα κοριτσάκι να αγκαλιάζει και να φιλάει το μπαμπά της, ο οποίος είναι βαμμένος, φοράει τσιμπιδάκια και στέκα με αυτάκια γάτας. «Μπαμπάς είναι όλα αυτά που θέλεις και ακόμη περισσότερα. Χρόνια Πολλά», σημειώνει η ανάρτηση που έκανε την Κυριακή η «ΑΒ Βασιλόπουλος» και την οποία σήμερα η Lidl Ελλάς αναδημοσίευσε.

Το γλύκο και τρυφέρο μήνυμα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ δεν άρεσε σε όλους. Όπως ο ποδοσφαιριστής Βασίλης Τσιάρτας που επιτέθηκε στην εταιρεία χαρακτηρίζοντας το ποστ «χυδαίο και απαξιωτικό». Η τοποθέτηση του πρώην διεθνούς ποδοσφαιριστή προκάλεσε πλήθος αρνητικών αντιδράσεων. Μια από τις πιο πετυχήμενες ήταν το tweet της @memerenda που έγραψε «Ο Τσιάρτας έκανε τακουνάκι ή ήταν πολύ γυναικείο;».

Με το θέμα ασχολήθηκε και ο αρθρογράφος της ATHENS VOICE Θοδωρής Πανάγος που σημειώνει στο κείμενό του: «Οποιοσδήποτε καταλαβαίνει ότι βλέπουμε έναν γλυκύτατο πατέρα, ανοιχτό, με προτεραιότητα τη διασκέδαση του παιδιού του. Είναι προφανές ότι ο πατέρας αυτός καθόλου δεν ενοχλείται με τη διαδικασία, ότι έχει αποφασίσει πως μπορεί να τσαλακώνεται για τις αναγκές της κόρης του για παιχνίδι, ότι δεν θίγεται με κανένα παιχνίδι της γιατί ξέρει ότι το να παίζει με την κόρη του είναι πιο σημαντικό από την ίδια του την εικόνα. Και, κυρίως, είναι προφανές ότι το απολαμβάνει. Είναι, με λίγα λόγια, ένας καλός πατέρας.

Και σε ένα δεύτερο επίπεδο είναι αυτός περίπου ο τύπος μπαμπά που πολύ συχνά είναι και ο ίδιος πελάτης ενός σούπερ μάρκετ, γιατί οι ρόλοι στην οικογένεια το απαιτούν.

Φυσικά, το προφανές δεν είναι τόσο προφανές. Όσοι θίχθηκαν από τη διαφήμιση, όσοι ένιωσαν την ανάγκη να αντιδράσουν ακραία, ή και χυδαία, στα σόσιαλ μίντια –συστήνοντάς τη τελικά σε πολύ περισσότερο κοινό από όσο θα περίμενε κανείς–, είδαν κάτι εντελώς άλλο».

H Βασιλική Αδαμίδου, (Δ/ντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Lidl Ελλάς), δήλωσε σχετικά με το θέμα: 
«Μια πράξη τρυφερότητας ξεδίπλωσε τον φόβο. Και ευτυχώς, ξύπνησε την κοινωνία.
Ας σηκώσουμε λοιπόν το βλέμμα μας στην αλήθεια και ας ξεκλειδώσουμε επιτέλους τις αντιλήψεις μας.
Να αγαπάμε αυτό που είμαστε.
Να σεβόμαστε την αγάπη των άλλων.
Γιατί καθένας, καθεμιά μας γεννήθηκε διαφορετικός. Και πρέπει να βαδίζει με θάρρος πάνω στη δική του διαφορετικότητα.
Στο χρώμα και το φύλο του. Στις ιδέες του και τη θρησκεία του.
Στο σπίτι, στην οικογένεια, στη γειτονιά, στη δουλειά, στις σχέσεις του παντού.
Όλες και όλοι εμείς στη Lidl Ελλάς έχουμε δυνατές αξίες και πιστεύουμε στις ίσες ευκαιρίες. Ίσως επειδή η διαφορετικότητα βρίσκεται βαθιά μέσα στο DNA μας.
Και δείχνει τον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Ας προχωρήσουμε μαζί».

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ