- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εντός των ημερών δημοπρατείται ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος, μήκους 75 χλμ. και προϋπολογισμού 340 εκατομμυρίων ευρώ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε δύο χρόνια από τη δημοπράτησή του και είχε εξαιρεθεί από τον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού. Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, έως τα τέλη του έτους αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του τμήματος Καλό Νερό - Τσακώνα, μήκους 30 χλμ, προϋπολογισμού 130 εκατομμυρίων ευρώ. Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων θα προέλθουν από την επόμενη προγραμματική περίοδο 2014 - 2020.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε πως εργασίες εκτελούνται στους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες σε 16 εργοτάξια, απασχολώντας περίπου 4.000 άτομα, ενώ έως το τέλος του έτους τα ενεργά εργοτάξια θα έχουν αυξηθεί, ανεβάζοντας τις θέσεις απασχόλησης σε συνολικά 8.000. Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, τη χαμηλότερη πρόοδο ανάμεσα στους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες παρουσιάζει ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος με ποσοστό 26,7%, ακολουθεί η Ιονία Οδός και το τμήμα Αθήνα-Λαμία με ποσοστό που φθάνει το 30,25%, η Ολυμπία Οδός με ποσοστό 48% και ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο οποίος αντιμετωπίζει και τα μικρότερα προβλήματα, καθώς το ποσοστό υλοποίησης του έργου αγγίζει το 77%. Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε ότι σύντομα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για την εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων στους οδικούς άξονες έως το 2016, ενώ στο τέλος της περασμένης εβδομάδας υπογράφηκε κοινή απόφαση των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών για την εγκατάσταση αναλογικής χρέωσης διοδίων στην Εγνατία Οδό.