- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Δείτε την ανάρτηση του δημιουργού του σποτ για τον ελληνικό τουρισμό «Greek Summer State of Mind is», Θανάση Παπαθανασίου στο Facebook.
Την απάντησή του μέσα από τα social media δίνει ο δημιουργός του σποτ για τον τουρισμό, Θανάσης Παπαθανασίου. Το «Greek Summer State of Mind is» έχει προκαλέσει από χθες αντιδράσεις στον πολιτικό κόσμο αλλά και τα social media. «Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών. Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind», έγραψε ο Θανάσης Παπαθανασίου, chairman and chief της εταιρείας Frank and Fame η οποία συνεργάστηκε με την Marketing Greece και τον ΣΕΤΕ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού εμφανώς ενοχλημένος από τα σχόλια.
Η ανάρτησή του στο Facebook:
Δείτε το πρώτο σποτ της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό: