Ελλαδα

«Greek Summer is a State of Mind»:Η απάντηση του δημιουργού του

«Τα συναισθήματα που δημιουργεί το ελληνικό καλοκαίρι είναι ακριβώς τα συναισθήματα που έχει ανάγκη να νιώσει ο πλανήτης μετά τον κορωνοϊό»

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
65158_100775693320983_1392275_n-2.jpg
@Θανάσης Παπαθανασίου/ Facebook

Δείτε την ανάρτηση του δημιουργού του σποτ για τον ελληνικό τουρισμό «Greek Summer State of Mind is», Θανάση Παπαθανασίου στο Facebook.

Την απάντησή του μέσα από τα social media δίνει ο δημιουργός του σποτ για τον τουρισμό, Θανάσης Παπαθανασίου. Το «Greek Summer State of Mind is» έχει προκαλέσει από χθες αντιδράσεις στον πολιτικό κόσμο αλλά και τα social media. «Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών. Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind», έγραψε ο Θανάσης Παπαθανασίου, chairman and chief της εταιρείας Frank and Fame η οποία συνεργάστηκε με την Marketing Greece και τον ΣΕΤΕ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού εμφανώς ενοχλημένος από τα σχόλια. 

Η ανάρτησή του στο Facebook: 

 

Δείτε το πρώτο σποτ της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό:

The Greek Summer State of Mind

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.