Ελλαδα

Οργή ΣΕΤΕ για τα fake news με το κόστος της τουριστικής καμπάνιας

Δημοσιεύματα και τρολ στα social τον παρουσίαζαν ότι ανέλαβε μαζί με την Marketing Greece τη διαφημιστική προώθηση της χώρας ύψους 32 εκατ. ευρώ

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

«Έκρηξη» ΣΕΤΕ για τα fake news σχετικά με το κόστος της φετινής τουριστικής καμπάνιας - Οι αλήθειες για το πρώτο σποτ που δημιούργησε η Marketing Greece.

Οργισμένη ήταν η αντίδραση του ΣΕΤΕ στα fake news για το κόστος της τουριστικής καμπάνιας.

Ο ΣΕΤΕ κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του για «συκοφαντικά» και «πρωτοφανή» ψεύδη σε μια περίοδο που η χώρα έχει ξεκινήσει τη διαδικασία ανοίγματος του Τουρισμού, με στόχο να «σωθεί» η τουριστική χρονιά εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού.

Υπενθυμίζεται ότι δημοσιεύματα και τρολ στα social media παρουσίαζαν τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και τη Marketing Greece να αναλαμβάνουν -με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ- τη φετινή καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού μετά την καραντίνα του κορωνοϊού. Τα δημοσιεύματα και οι τοποθετήσεις αυτές οδήγησαν τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, εξαπολύοντας μεταξύ άλλων σφοδρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ που υιοθετεί -όπως είπε- τα συγκεκριμένα fake news (Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερα).

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ, και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Τι υποστηρίζει ο ΣΕΤΕ για την τουριστική καμπάνια και το κόστος της

Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από αυτήν τη δράση επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Όπως επισημαίνεται, η Marketing Greece δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια. «Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό Δημόσιο, το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες» ξεκαθαρίζει ο ΣΕΤΕ.

Σε ό,τι αφορά το βίντεο για την καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό, το οποίο προβλήθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020, σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, σημειώνεται ότι δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στιβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

Επίσης, διευκρινίζεται πως ό,τι έχει να κάνει με το εάν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020 είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Τελος, ο ΣΕΤΕ αναφέρει ότι «ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων».

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ