Ελλαδα

Ο κορωνοϊός «απογείωσε» τον τζίρο των σουπερμάρκετ

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σούπερ Μάρκετ
Σούπερ Μάρκετ © Νathalia Rosa / Unsplash

Τζίρος 1,8 δισ. ευρώ στα σούπερ μάρκετ 13 εβδομάδες μετά την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της IRI.

Συνεχίζεται η αύξηση του τζίρου στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων 13 εβδομάδες μετά την εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών), με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες, ανήλθαν σε 1,806 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-24/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-26/5/2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 1,486 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 21,5%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (26/5/2019), ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ έναντι 114,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,1%.

Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 24 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 14,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 26 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/2/2020-24/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (20% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (30,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (21,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (24% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 476,6%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 313,7%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 266,8% και το οινόπνευμα με αύξηση 228,1%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (4,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-3,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 27,6%). 

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα υδραυλικά είδη, με αύξηση τζίρου 324,8%, τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 317,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 231,8%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,5%, το ρούμι με αύξηση 144,1% και το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 139,2%.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ   

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.