- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Ζαλίζει» ο τζίρος των σούπερ μάρκετ εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού
Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία για τις 12 τελευταίες εβδομάδες
Τι τζίρο έκαναν τα σούπερ μάρκετ σε 12 εβδομάδες από τα πρώτα κρούσματα κορωνοϊού.
Πωλήσεις ύψους 1,683 δισ. ευρώ παρουσίασαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε διάστημα δώδεκα εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε την Πέμπτη 28 Μαΐου 2020 η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,683 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-17/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-19/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,371 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 22,7%.
Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 17/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (19/5/2019), ανήλθαν σε 123,36 εκατ. ευρώ έναντι 112 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10,1%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 19 Μαΐου 2019.
Την περίοδο 24/02/2020-17/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (21% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (32,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (24,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,1%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 320,1%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 269,6% και το οινόπνευμα με αύξηση 232,4%.
Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 17/5/2020, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (15% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 1,9%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 44,7%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 502,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 236,1%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,1%, το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 163,5% και ο αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 160,1%.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προϊόντα πέφτουν από ράφια σούπερ μάρκετ ενώ τα πάντα κουνιούνται
Εικόνες μέσα από το διαμέρισμα του 3ου ορόφου
Το μέγεθος της σεισμικής δόνησης - Έγιναν και μετασεισμοί
Βρίσκονται σε ομαδικό τάφο στο κοιμητήριο της Νέας Μάκρης, καταγγέλουν
Το σκυλάκι διασώθηκε σώο από το αμάξι
Ο κόσμος συγκεντρώθηκε από νωρίς στην αίθουσα, όπου στήθηκε μια μεγάλη φιέστα
Όταν ο πίνακας τηλεματικής γράφει ότι το λεωφορείο έρχεται σε 10 λεπτά και δεν έρχεται ούτε σε μισή ώρα
Η αγωνία τους ήταν να βρεθεί ο ιδιοκτήτης και να μη θεωρεί ότι το πορτοφόλι του εκλάπη
Τα κομμάτια του παζλ που προσπαθεί να ενώσει η Αντιτρομοκρατική
Για το πόσο κινδυνεύουν οι περιοχές της Αττικής μίλησε ο καθηγητής Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών
Οι πρώτες πληροφορίες
Πότε ξεκινούν οι εργασίες και πότε θα ολοκληρωθούν
Το σημερινό σκίτσο του..με ποιητική διάθεση
Η φτώχεια, η καταξίωση στον κινηματογράφο και οι ρόλοι που αγαπήσαμε
Πού θα κυμανθεί η θερμοκρασία
Τα ευρήματα που θα δείξουν τον προορισμό της βόμβας
Αναλυτική πρόγνωση από την ΕΜΥ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.