Ελλαδα

Στο 35,1% η ανάπτυξη πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ

Γάντια και λοσιόν οινοπνεύματος έγιναν ανάρπαστα

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις παρατηρείται στα σούπερ μάρκετ λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, που φτάνει το 35,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα

Με έντονους ρυθμούς συνεχίζεται, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, η ανάπτυξη πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) τρέχει με 35,1% για την περίοδο που έχει εμφανιστεί ο κορωνοιός στην Ελλάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή.

Οι κατηγορίες προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι αυτές που αυξάνονται εντονότερα, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοιού.

Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/2 - 22/3, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 615 εκατ. ευρώ έναντι 455 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-24/03/2019), σημειώνοντας αύξηση 35,1%. Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,6% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,6%, η οποία κερδίζει συνεχώς ποσοστιαίες μονάδες συμμετοχής.

Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 30,2%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (65,6% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (56,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (3,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις, μοιράζονται τέσσερις κατηγορίες προϊόντων προσωπικής υγιεινής, με τη μεγαλύτερη αύξηση να παρουσιάζει η κατηγορία των γαντιών (567,8%) και των λοσιόν οινοπνεύματος (437,7%).