- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Δραματικά μειώθηκε η επιβατική κίνηση στα ταξί της Θεσσαλονίκης, με μόλις 800 να κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους της πόλης λόγω κορωνοϊού.
Κατά 80% μειώθηκε η επιβατική κίνηση στα ταξί της Θεσσαλονίκης, στην οποία από 2000 ταξί πλέον κυκλοφορούν στους δρόμους μόνο 800. Πρόκειται για μία εξέλιξη που ήταν «αναπόφευκτη» όπως την χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» Κλήμης Λεοντιάδης
«Το "χειρόφρενο" σε 1.600 οχήματα ταξί ήταν αναπόφευκτη εξέλιξη, λόγω της αναδουλειάς, αλλά κυρίως του φόβου του κορωνοϊού, που διακατέχει μεγάλη μερίδα συναδέλφων», εξήγησε ο κ. Λεοντιάδης, επισημαίνοντας ότι οι ιδιοκτήτες ταξί και οδηγοί στη Θεσσαλονίκη υπολογίζονται συνολικά σε 3.200 άτομα.
«Λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού είναι φυσιολογικό ο κλάδος των μεταφορών, όπως είναι τα ταξί, να αποτελεί έναν από τους πρώτους που δέχεται έντονο πλήγμα», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «γι' αυτό άλλωστε και ο κλάδος μας εντάχθηκε από την πρώτη στιγμή στους ΚΑΔ βοήθειας της καταβολής των 800 ευρώ».
Περιγράφοντας την καθημερινότητα ενός οδηγού ταξί την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Λεοντιάδης ανέφερε ότι οι οδηγοί των 400 ταξί που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης «ουσιαστικά έχουν δουλειά κατά τις ώρες από τις 8-9 το πρωί μέχρι και τις 2-3 μετά το μεσημέρι», αφού αυτές τις ώρες «κυκλοφορεί μικρή μερίδα πολιτών, που συνήθως δεν έχουν δικό τους όχημα και χρησιμοποιούν το ταξί για να μεταβούν στο νοσοκομείο, στη δουλειά τους, σε τράπεζες ή στον λογιστή τους».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι όσοι οδηγοί ταξί βρίσκονται σήμερα στον δρόμο «είναι νέοι άνθρωποι, χωρίς προβλήματα υγείας και τηρούν αυστηρά όλα τα μέτρα προστασίας». Κάθε βράδυ, επίσης, «οι οδηγοί των ταξί πλένουν και απολυμαίνουν τα οχήματά τους στο πλυντήριο αυτοκινήτου του σωματείου, ενώ μάσκες και αντισηπτικά χρησιμοποιούνται ευρέως».
Σημείωσε, δε, ότι από την πρώτη στιγμή που όλη η ελληνική κοινωνία μπήκε στην περιπέτεια του κορωνοϊού, έχουν αποσταλεί οδηγίες στους οδηγούς ταξί για να προσέχουν ιδιαίτερα την ατομική τους υγιεινή και να κάνουν χρήση των αντισηπτικών, καθώς έρχονται σε επαφή με τα χαρτονομίσματα.
«Μάλιστα, έχουμε αναφέρει πως μετά την πραγματοποίηση κάθε κούρσας, καλό είναι να αερίζεται ο χώρος της καμπίνας του αυτοκινήτου, ενώ μία με δύο φορές την ημέρα να χρησιμοποιούνται αντισηπτικά σπρέι στα καθίσματα, τις ζώνες ασφαλείας καθώς και τις χειρολαβές, που είναι και τα σημεία που χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Είναι κάποια βασικά μέτρα προφύλαξης που εφαρμόζονται ήδη», τόνισε.