- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Ως και 80% μειώθηκε η επιβατική κίνηση στα ταξί της Θεσσαλονίκης
Μόλις 800 ταξί κυκλοφορούν στην πόλη
Δραματικά μειώθηκε η επιβατική κίνηση στα ταξί της Θεσσαλονίκης, με μόλις 800 να κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους της πόλης λόγω κορωνοϊού.
Κατά 80% μειώθηκε η επιβατική κίνηση στα ταξί της Θεσσαλονίκης, στην οποία από 2000 ταξί πλέον κυκλοφορούν στους δρόμους μόνο 800. Πρόκειται για μία εξέλιξη που ήταν «αναπόφευκτη» όπως την χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» Κλήμης Λεοντιάδης
«Το "χειρόφρενο" σε 1.600 οχήματα ταξί ήταν αναπόφευκτη εξέλιξη, λόγω της αναδουλειάς, αλλά κυρίως του φόβου του κορωνοϊού, που διακατέχει μεγάλη μερίδα συναδέλφων», εξήγησε ο κ. Λεοντιάδης, επισημαίνοντας ότι οι ιδιοκτήτες ταξί και οδηγοί στη Θεσσαλονίκη υπολογίζονται συνολικά σε 3.200 άτομα.
«Λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού είναι φυσιολογικό ο κλάδος των μεταφορών, όπως είναι τα ταξί, να αποτελεί έναν από τους πρώτους που δέχεται έντονο πλήγμα», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «γι' αυτό άλλωστε και ο κλάδος μας εντάχθηκε από την πρώτη στιγμή στους ΚΑΔ βοήθειας της καταβολής των 800 ευρώ».
Περιγράφοντας την καθημερινότητα ενός οδηγού ταξί την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Λεοντιάδης ανέφερε ότι οι οδηγοί των 400 ταξί που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης «ουσιαστικά έχουν δουλειά κατά τις ώρες από τις 8-9 το πρωί μέχρι και τις 2-3 μετά το μεσημέρι», αφού αυτές τις ώρες «κυκλοφορεί μικρή μερίδα πολιτών, που συνήθως δεν έχουν δικό τους όχημα και χρησιμοποιούν το ταξί για να μεταβούν στο νοσοκομείο, στη δουλειά τους, σε τράπεζες ή στον λογιστή τους».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι όσοι οδηγοί ταξί βρίσκονται σήμερα στον δρόμο «είναι νέοι άνθρωποι, χωρίς προβλήματα υγείας και τηρούν αυστηρά όλα τα μέτρα προστασίας». Κάθε βράδυ, επίσης, «οι οδηγοί των ταξί πλένουν και απολυμαίνουν τα οχήματά τους στο πλυντήριο αυτοκινήτου του σωματείου, ενώ μάσκες και αντισηπτικά χρησιμοποιούνται ευρέως».
Σημείωσε, δε, ότι από την πρώτη στιγμή που όλη η ελληνική κοινωνία μπήκε στην περιπέτεια του κορωνοϊού, έχουν αποσταλεί οδηγίες στους οδηγούς ταξί για να προσέχουν ιδιαίτερα την ατομική τους υγιεινή και να κάνουν χρήση των αντισηπτικών, καθώς έρχονται σε επαφή με τα χαρτονομίσματα.
«Μάλιστα, έχουμε αναφέρει πως μετά την πραγματοποίηση κάθε κούρσας, καλό είναι να αερίζεται ο χώρος της καμπίνας του αυτοκινήτου, ενώ μία με δύο φορές την ημέρα να χρησιμοποιούνται αντισηπτικά σπρέι στα καθίσματα, τις ζώνες ασφαλείας καθώς και τις χειρολαβές, που είναι και τα σημεία που χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Είναι κάποια βασικά μέτρα προφύλαξης που εφαρμόζονται ήδη», τόνισε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε μία προσπάθεια επανανοηματοδότησης των πολιτιστικών εκδηλώσεων με αφορμή τα 100 χρόνια του δήμου Ιλίου
Αν απαγορευόταν ένας οδηγός λεωφορείου να κάνει κι άλλα πράγματα ταυτόχρονια, θα το έκαναν τόσοι πολλοί;
Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζει
Ο 55χρονος αστυνομικός προσφεύγει στη Δικαιοσύνη, δίνοντας μάχη για τη ζωή του
Πού οφείλεται η θερμοκρασιακή διαφορά
«Δεν κρατήσαμε κρυφή την αρρώστια του»
Η πρόγνωση των μετεωρολόγων για το θερμοκρασιακό «ασανσέρ»
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Διοργανώνοντας το συνέδριό μας
Θα στολιστεί από τα συνεργεία του δήμου Αθηναίων για τα Χριστούγεννα
Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Στο δημοσίευμα για «καταβρόμικο σιντριβάνι» είχε απαντήσει νωρίτερα και το Υπουργείο Πολιτισμού «δείχνοντας» τον Δήμο
Το σκεπτικό της απόφασης
Τα χιουμοριστικά του βίντεο και οι τεχνολογικές αναλύσεις τον ανέδειξαν
Ο γνωστός βιομήχανος ήταν 95 ετών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.