- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Aegean ενημερώνει τους επιβάτες ότι συνεχίζει να αλλάζει εισιτήρια χωρίς χρέωση - Η νεότερη ανακοίνωση.
Περισσότερη ευελιξία στους επιβάτες της, καθώς ο κορωνοϊός εξαπλώνεται στην Ελλάδα, συνεχίζει να προσφέρει η Aegean. Όπως επισημαίνεται σε νέα ανακοίνωση, η Aegean θα συνεχίσει να αλλάζει εισιτήρια χωρίς χρέωση λόγω κορωνοϊού. Ειδικότερα, διευκρινίζει ότι «όσοι επιβάτες κατέχουν εισιτήρια που έχουν εκδοθεί έως και τις 9 Μαρτίου 2020 προς οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου της, με ημερομηνία ταξιδίου έως και 30 Απριλίου, έχουν τη δυνατότητα να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (μέχρι 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς rebooking fees».
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Aegean:
«Η AEGEAN επεκτείνει τη δυνατότητα επανέκδοσης, χωρίς τη χρέωση αλλαγής που ήδη εφαρμόζει, τόσο για τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί όσο και για τα νέα, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στους επιβάτες της. Ειδικότερα, όσοι επιβάτες κατέχουν εισιτήρια που έχουν εκδοθεί έως και τις 9 Μαρτίου 2020 προς οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου της, με ημερομηνία ταξιδίου έως και 30 Απριλίου, έχουν τη δυνατότητα να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (μέχρι 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς rebooking fees.
» Επιπλέον, προκειμένου να διευκολύνει τους επιβάτες της να σχεδιάσουν με μεγαλύτερη σιγουριά τα επόμενα ταξίδια τους, προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν αλλαγής (χωρίς rebooking fees) για όλα τα εισιτήρια της κατηγορίας ναύλου "GoLight” που θα εκδοθούν από τις 10 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου, με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.
» Σημειώνεται ότι οι αλλαγές για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί απευθείας από την AEGEAN, πραγματοποιούνται μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου 24ωρης λειτουργίας (T: 801 11 20000, +30 210 626 1000), ενώ για τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τα σημεία πώλησης.
» Η AEGEAN παραμένει σε επικοινωνία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις αρμόδιες αρχές σε σχέση με θέματα που αφορούν στον κοροναϊό (Covid-19) και έχει ήδη εντατικοποιήσει τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζει, όπως αναφέρεται ήδη και σε προηγούμενες ανακοινώσεις».