Ελλαδα

Δημοτικά τέλη: Η νέα πλατφόρμα που βάζει τέλος σε ουρές

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Αθηναίων - Πώς οι ιδιοκτήτες γλιτώνουν πρόστιμα και προσαυξήσεις

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δήμος Αθηναίων: Χωρίς δικαιολογητικά, ουρές και πρόστιμα η διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων - Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα για τα δημοτικά τέλη.

Τη δυνατότητα να δηλώνουν έως τις 31 Μαρτίου, με απλό και εύκολο τρόπο, τα πραγματικά τετραγωνικά μέτρα των ακινήτων τους, χωρίς πρόστιμα και αναδρομικές χρηματικές αξιώσεις τελών και δημοτικών φόρων, δίνει ο Δήμος Αθηναίων. Εδώ και λίγες ημέρες λειτουργεί μια νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες (https://eservices.cityofathens.gr/login). Η πρώτη υπηρεσία που είναι διαθέσιμη αφορά στη διόρθωση τετραγωνικών μέτρων ακινήτου, σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο Ν4647/2019.

Όπως αναφέρει ο Δήμος Αθηναίων σε ανακοίνωσή του, με λίγα «κλικ» και «ανεβάζοντας» σκαναρισμένα ή σε φωτογραφία τα απαραίτητα δικαιολογητικά, οι πολίτες θα μπορούν ακόμα και από το σπίτι τους να διορθώσουν τα τετραγωνικά μέτρα που έχουν δηλώσει. Η επιλογή που προσφέρεται μέσω της νέας αυτής ψηφιακής υπηρεσίας γλιτώνει τους πολίτες από αναμονή σε πολύωρες ουρές, καθώς καθημερινά συρρέουν στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων περίπου 100 ιδιοκτήτες ακινήτων για να τακτοποιήσουν τις διαφορές στα ακίνητά τους. Η ρύθμιση αφορά όσους ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν δηλώσει λανθασμένα τα τετραγωνικά μέτρα των ιδιοκτησιών τους στον Δήμο, όσους τακτοποίησαν ημι-υπαίθριους χώρους και αυθαίρετα κτίσματα, καθώς και όσους δεν έχουν δηλώσει καθόλου ολόκληρα ακίνητα.

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για αυτούς που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά χωρίς να επισκεφτούν τις υπηρεσίες του Δήμου, κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους. Η πλατφόρμα αυτή που αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, θα αποτελεί το «ψηφιακό αποθετήριο» του πολίτη για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές του με τον Δήμο.

Μέσω της πλατφόρμας θα μπορεί να κάνει αίτηση για νέα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, να ανατρέξει και να τυπώσει όσες φορές θέλει όποια πιστοποιητικά και βεβαιώσεις έχει εκδώσει ψηφιακά. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα και η ταυτοποίηση για την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών θα γίνεται μέσω των κωδικών taxisnet του κάθε πολίτη, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές του με τον Δήμο.

«Ολόκληρη η φιλοσοφία λειτουργίας του δήμου αλλάζει. Αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες για να έρθουν όλες οι υπηρεσίες μας πιο κοντά στους Αθηναίους, δίπλα τους. Όχι απέναντί τους. Αυτή η πλατφόρμα αποτελεί ένα από τα βήματα που κάνουμε για να μειώσουμε τη γραφειοκρατία. Να δημιουργήσουμε έναν δήμο φιλικό, συνεργάσιμο» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης