- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ηλικιωμένη κάλεσε το ΕΚΑΒ κι απαίτησε να μεταφερθεί με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο για πόνο στο νύχι.
Την ώρα που τα προβλήματα με τη συντήρηση των ασθενοφόρων και τις δυσλειτουργίες σε όλη τη χώρα και ειδικά στο ΕΚΑΒ Αθήνας, είναι μεγάλα, έρχεται ένα ακόμα να προστεθεί, αυτό της κατάχρησης. Όπως έγραψε ο διασώστης του ΕΚΑΒ, Παναγιώτης Πετρίδης στη σελίδα του στο Facebook, μια γυναίκα κάλεσε για ασθενοφόρο στις 4.30 τα ξημερώματα, επειδή αισθανόταν πόνο στο νύχι.
Γράφει σχετικά ο διασώστης στη σελίδα του: «Κάλεσαν το ΕΚΑΒ 4:30 τα ξημερώματα για πόνο στο νύχι. Φυσικά στο κέντρο μας είπαν άλλα και τα φούσκωσαν ως συνήθως. Μήπως όμως θα ήταν λογικό εφόσον πήγαμε και διαπιστώσαμε ότι το αίτιο της κλήσης ήταν πόνος στο νύχι να μπορούμε ως επαγγελματίες της υγείας να αρνηθούμε τη μεταφορά στο νοσοκομείο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε έναν συνάνθρωπο μας που μας έχει πραγματικά ανάγκη; Για πόσο ακόμα θα είμαστε δέσμιοι μιας απαρχαιωμένης νομοθεσίας που δεν μας επιτρέπει να αρνηθούμε κανένα περιστατικό; Ποιο το νόημα να είμαστε εκπαιδευμένοι επαγγελματίες διασώστες αν δεν μπορούμε να πάρουμε τέτοιες αποφάσεις; Είναι λογικό συνάνθρωποι μας να ξεψύχανε αβοήθητοι και εμείς να διακομίζουμε τον πόνο στο νύχι; Ήταν μία γυναίκα γύρω στα 70 η οποία της πονούσε το νύχι. Είχε φλεγμονή. Περπατώντας μπήκε στο ασθενοφόρο βέβαια».