- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Έξι στους δέκα συμφωνούν με το να μετράει για την είσοδο στα ΑΕΙ η απόδοση των μαθητών στο Λύκειο, σύμφωνα με νέα έρευνα.
«Ναι» στη σύνδεση της αξιολόγησης των πανεπιστημίων από την Εθνική Ανεξάρτητη Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης με την χρηματοδότησή τους λέει το 78% των πολιτών σε δημοσκόπηση της Marc για λογαριασμό του Πρώτου Θέματος με μόλις το 14,6% να εμφανίζεται αρνητικό σε αυτή την εξέλιξη.
Στο ερώτημα για το αν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στον τελικό βαθμό του μαθητή για την εισαγωγή του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η απόδοσή του στις τρεις τάξεις του Λυκείου το 60,1% των ερωτηθέντων απαντά «συμφωνώ/μάλλον συμφωνώ».
Σχεδόν καθολική είναι, παράλληλα, η αποδοχή της πρότασης για στήριξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης από το κράτος με το 93,3 των συμμετεχόντων να συμφωνούν με το αίτημα αυτό.
Το 80,5% δηλώνει, τέλος, σύμφωνο με το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας που προβλέπει την παροχή ενός tablet σε κάθε παιδί από την Δ΄ δημοτικού μέχρι την Γ΄ λυκείου μέσα στο οποίο θα βρίσκει τα βιβλία του σε ψηφιακή μορφή.
Στην ερώτηση: «Συμφωνείτε ή διαφωνείτε να έχουν γονείς και μαθητές την δυνατότητα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με απλό ηλεκτρονικό τρόπο;» απάντησαν διαφωνώ οι 3 στους 10.