Ελλαδα

Κεφαλονιά: Τι απαντά η αεροπορική εταιρεία για την πτήση τρόμου

Τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η αεροπορική εταιρεία Sky Express απαντά για την πτήση τρόμου Αθήνα-Κεφαλονιά.

Ότι «η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας» υποστηρίζει η Sky Express για την πτήση του τρόμου με προορισμό την Κεφαλονιά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας, διαπιστώθηκε μετά την απογείωση από το αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος», «τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας», έτσι, ο κυβερνήτης ζήτησε επιστροφή στην Αθήνα, αλλά λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών αυτή «διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:

Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.

Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.