- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Συμβουλές για Black Friday και Cyber Monday από το υπ. Ανάπτυξης
Ενόψει των εμπορικών προσφορών της 29ης Νοεμβρίου και της 2ας Δεκεμβρίου
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![blackfriday.jpg blackfriday.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/11/25/blackfriday.jpg)
Ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για Black Friday και Cyber Monday από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Ενόψει των εμπορικών προσφορών της 29ης Νοεμβρίου (Black Friday) και της 2ας Δεκεμβρίου (Cyber Monday), οι οποίες δημιουργούν μια αίσθηση «επείγοντος» στη λήψη μιας απόφασης αγοράς, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ιδίως ως προς τις διαδικτυακές συναλλαγές.
Ειδικότερα, μια αξιόπιστη εμπορική ιστοσελίδα θα πρέπει να παρέχει:
• Την ταυτότητα του προμηθευτή: (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).
• Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος και την συνολική τιμή του: (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κλπ).
• Την διαθεσιμότητα, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.
• Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, καθώς και την πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
• Ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).
• Ασφαλή μέθοδο συναλλαγής: (κατά την καταχώρηση των στοιχείων της συναλλαγής πρέπει να εμφανίζεται το εικονίδιο ασφάλειας-μια κλειδαριά πάνω αριστερά στο browser και η διεύθυνση που ξεκινά με https://).
Επίσης, συστήνεται στους καταναλωτές:
• Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
• Να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγουν τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
• Να αποφεύγουν να παρέχουν προσωπικά δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
• Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.
Για καταγγελίες
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες από 09.00 έως 15.00.
Επίσης, οι καταγγελίες μπορούν να υποβάλλονται μέσω της φόρμας καταγγελιών του ιστοτόπου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νωρίτερα εστάλη μήνυμα 112 στους κατοίκους των γύρω περιοχών
Πήρε το όνομα Spetsi και είναι καλά στην υγεία του
Φίλοι και συγγενείς τίμησαν την μνήμη της
Οι κάτοικοι κλήθηκαν να παραμείνουν σε ετοιμότητα
Οι όροι που επέβαλε το δικαστήριο για να μην μπει στη φυλακή
Νωρίτερα εστάλη μήνυμα στους κατοίκους από το 112
Έχει ήδη δρομολογήσει μια σειρά ενέργειες με σκοπό την απρόσκοπτη και με διαφάνεια αδειοδότηση και λειτουργία των καταστημάτων
Τι είπε στενή φίλη της για τις κρίσιμες ώρες που ήταν στην Πάρο
Οδηγούσε μεθυσμένος - Συνελήφθη από την Τροχαία
Η πρόγνωση του καιρού σύμφωνα με τον Π. Γιαννόπουλο
Δεν έχουν εξακριβωθεί ακόμα τα αίτια
Τα λάθη που γίνονται και ο ρόλος του στα αντανακλαστικά του οδηγού
Στον συλληφθέντα επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 30.000 ευρώ
Τα συγκινητικά «αντίο» των φίλων της
Μήνυμα του «112» στους κατοίκους - Επί τόπου δυνάμεις της Πυροσβεστικής
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.