Ελλαδα

Ρόδος: Ο γυμνασιάρχης ρωτούσε αν το στρινγκ είναι κόκκινο ή λεοπάρ

Αναβιώνει η υπόθεση του 2012 με κατηγορούμενο τον διευθυντή σχολείου - Τι είχε καταγγείλει η μαθήτρια

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σχολική αίθουσα
Σχολική αίθουσα/© Pixabay

Αναβιώνει σε δικαστήριο της Ρόδου η υπόθεση με τη μαθήτρια που είχε καταγγείλει τον γυμνασιάρχη για σεξουαλική παρενόχληση.

Ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου αναβιώνει σήμερα η υπόθεση με τον γυμνασιάρχη σχολείου στη Ρόδο, ο οποίος έχει καταδικαστεί πρωτοδίκως σε ποινή φυλάκισης 2 ετών με 3ετή αναστολή. Ο 58χρονος άνδρας κατηγορείται για προσβολή της αιδούς ανήλικης μαθήτριας κατ’ εξακολούθηση.

Ο εκπαιδευτικός κατηγορήθηκε και απολογήθηκε αρχικώς για το αδίκημα της κατάχρησης ανηλίκων σε ασέλγεια. Από την Ένορκη Διοικητική Εξέταση, που διενεργήθηκε αλλά και από την μελέτη των στοιχείων της δικογραφίας από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου, δεν προέκυψε ωστόσο η τέλεση της συγκεκριμένης πράξης.

Η έρευνα εις βάρος του 57χρονου καθηγητή μαθηματικών με θέση διευθυντή στο σχολικό συγκρότημα, προέκυψε έπειτα από καταγγελία μαθήτριας. Η ανήλικη υποστήριξε ότι από το τέλος του 2012 άρχισε να την αποκαλεί «μωρό μου», ότι έκανε αισχρά κομπλιμέντα για τα εσώρουχα που φορούσε, ότι τη φίλησε στο ντεκολτέ της και ότι την τραβούσε πάνω του, πιάνοντας από πίσω τα στήθη της.

Σύμφωνα με τη Δημοκρατική της Ρόδου, ο γυμνασιάρχης κατηγορήθηκε για το γεγονός ότι:

  • Περί τα τέλη του έτους 2012, όταν η ανήλικη μαθήτριά του εισήλθε στο γραφείο του και ζήτησε ένα αναλγητικό χάπι, κατά τη συζήτηση που είχαν, τη ρώτησε αν φορούσε κόκκινο στηθόδεσμο, καθώς και τι χρώμα εσώρουχο «στρινγκ» φορούσε, κόκκινο ή λεοπάρ, προκαλώντας της δυσαρέσκεια και αμηχανία.
  • Λίγες ημέρες αργότερα η ανήλικη εισήλθε στο γραφείο του για να ζητήσει το κλειδί της τουαλέτας και, αυτός αφού την παρότρυνε να τον πλησιάσει για να της πει “κάτι” κι εκείνη τον πλησίασε, τη φίλησε ψηλά πάνω από το δεξί στήθος, σε γυμνό σημείο του σώματός της.
  • Σε μη προσδιορισμένη επακριβώς ημερομηνία, αλλά πάντως εντός του Ιανουαρίου του 2013, όταν ο κατηγορούμενος εισήλθε στο γραφείο του, όπου βρισκόταν ήδη η ως άνω ανήλικη, προκειμένου να πάρει το κλειδί της τουαλέτας, την πλησίασε τόσο, ώστε κόλλησε το σώμα του πίσω από το δικό της και την αγκάλιασε, τοποθετώντας τα χέρια του στο στήθος της.
  • Σε μη προσδιορισθείσα επακριβώς ημερομηνία, αλλά πάντως εντός του Μαρτίου του έτους 2013, ο κατηγορούμενος πλησίασε την μαθήτρια, που βρισκόταν στην αυλή του σχολείου με συμμαθήτριά της, όταν δε η τελευταία απομακρύνθηκε για λίγο, προκειμένου να μιλήσει στο κινητό της, και ο κατηγορούμενος έμεινε μόνος του με την ανήλικη, πίεσε τα χέρια του στο στήθος της και τη θώπευσε. Όλα τα ανωτέρω συνοδεύονταν και με λεκτικές παρενοχλήσεις, αφού ταυτόχρονα αποκαλούσε την ανήλικη «αγάπη μου» και «μωρό μου».
  • Επιπλέον κατηγορήθηκε αλλά αθωώθηκε από το πρωτόδικο δικαστήριο ότι το μήνα Δεκέμβριο του 2012 προσέβαλε την αιδώ άλλης ανήλικης μαθήτριας και συγκεκριμένα, ενώ βρίσκονταν εντός λεωφορείου σε σχολική εκδρομή με προορισμό το Ναύπλιο, ο κατηγορούμενος κάθισε δίπλα στην ανήλικη και συζητώντας μαζί της, τη θώπευσε στο πόδι.

Τι υποστήριξε ο κατηγορούμενος στην απολογία του

Ο ίδιος απολογούμενος αρνήθηκε τα όσα του αποδίδονται. Υποστήριξε ότι η μαθήτρια τον κατήγγειλε για λόγους εκδίκησης επειδή της έκανε παρατήρηση και την απέβαλε, ότι της έκανε ακόμη παρατήρηση διότι φαινόταν τα εσώρουχά της, ότι δεν έχει ξαναπασχολήσει στα τόσα χρόνια της καριέρας του τις αρχές παρά μόνο για μια έξωση που του έκαναν στο σπίτι, όπου διέμενε, διότι δεν δέχθηκε να βάλει καλύτερους βαθμούς στην κόρη του ιδιοκτήτη.

Τόνισε, επίσης, ότι δεν θώπευσε το στήθος της μαθήτριας αλλά επειδή είχε χτυπήσει το κουδούνι την άγγιξε στον ώμο και της ζήτησε να μπει με την φίλη της στην τάξη. Υποστήριξε επίσης ότι δεν είχε στην κατοχή του πορνογραφικό υλικό παρά μόνο ένα φυλλάδιο από πολυκατάστημα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.