- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το δυστύχημα που είχε συμβεί 24 χρόνια πριν στο ίδιο σημείο της συντριβής του ελικοπτέρου στον Πόρο.
Συγκλονισμένος είναι ο Πόρος από τη συντριβή ελικοπτέρου που στοίχισε τη ζωή στον Έλληνα χειριστή Νίκο Καρυστινό και τους δύο Ρώσους επιβαίνοντες Mikhail Abramov και Davel Akolinin. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το δυστύχημα οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα σε μηχανική βλάβη.
Αυτή όμως, δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβη ένα τέτοιο δυστύχημα στην περιοχή. Είχε προηγηθεί, σύμφωνα με το in.gr, 24 χρόνια πριν, μια αντίστοιχου τύπου τραγωδία με ταχύπλοο που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τέσσερις άνθρωποι κι άλλοι επτά να τραυματιστούν.
Ειδικότερα, το βράδυ της 3ης Σεπτεμβρίου 1995 τέσσερις τουρίστες (Βρετανοί και Γερμανοί) σκοτώθηκαν -ανάμεσα τους κι ένας Ελληνογερμανός- και άλλοι επτά τραυματίστηκαν όταν το ταχύπλοο σκάφος στο οποίο επέβαιναν μετά από νυκτερινή διασκέδαση προσέκρουσε σε υδροφόρο αγωγό, στα ανοικτά του λιμανιού της Πόρου.
Οι άτυχοι άνθρωποι είχαν επιβιβασθεί στο ταχύπλοο ύστερα από «πάρτι» σε ξενοδοχείο στο Βίδι Τροιζηνίας και είχαν προορισμό αγγλική θαλαμηγό με την οποία είχαν πάει στην περιοχή. Όταν υπήρξε το χτύπημα σε αβαθές σημείο, ήταν όρθιοι στο ταχύπλοο και υπέστησαν βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις από τον αγωγό.
Τότε μάλιστα, είχε ερευνηθεί αν ο οδηγός του ταχύπλοου είχε κάνει χρήση αλκοόλ, με τις Αρχές να τον καταδικάζουν στη συνέχεια σε μικρή ποινή για απλή αμέλεια.
Ο ίδιος οδηγούσε το ταχύπλοο σε απαγορευμένη περιοχή, όπου βρίσκονταν υποθαλάσσιοι αγωγοί νερού, οι οποίοι ήταν σημειωμένοι σε όλους τους χάρτες ναυσιπλοΐας και ως εκ τούτου την «παρουσία» τους γνώριζαν όλοι οι πλοίαρχοι και κυβερνήτες στην περιοχή.
Το ταχύπλοο, πάντως, με ταχύτητα 50 μιλίων, έπεσε με σφοδρότητα στα προστατευτικά κιγκλιδώματα των υποθαλάσσιων αγωγών, με αποτέλεσμα οι επιβαίνοντες σε αυτό να εκτιναχθούν σε απόσταση δεκάδων μέτρων.
Επακολούθησε πανικός στη θαλάσσια περιοχή, ενώ σήμανε συναγερμός στο υπολιμεναρχείο Πόρου και ο λιμενάρχης ειδοποίησε αμέσως τον θάλαμο επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Στο σημείο της τραγωδίας έσπευσαν σκάφη του Λιμενικού, καθώς και ιδιωτικά, τα οποία περισυνέλεξαν νεκρούς και τραυματίες.