- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Χωρίς άδεια το ελικοδρόμιο κοντά στον Πόρο - Τι λέει ο δήμαρχος Τροιζηνίας
Δεν υπάρχει κατάλληλος φωτισμός, ούτε ειδική προειδοποιητική σήμανση
«Δεν ήταν αδειοδοτημένο το ελικοδρόμιο στον Γαλατά» ξεκαθαρίζει ο δήμαρχος Τροιζηνίας, στον απόηχο της τραγωδίας με τους τρεις νεκρούς.
Χωρίς άδεια και δίχως τις απαραίτητες προδιαγραφές λειτουργεί το ελικοδρόμιο του Γαλατά, απ' όπου απογειώθηκε το μοιραίο ελικόπτερο που συνετρίβη στη θάλασσα, με αποτέλεσμα τρεις άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους. Ο χώρος προσγείωσης βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τα καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ, που τροφοδοτούν με ρεύμα το νησί και στα οποία προσέκρουσε την Τρίτη το εναέριο μέσο. Παράλληλα, δεν υπάρχει κατάλληλος φωτισμός, ούτε ειδική προειδοποιητική σήμανση.
Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, πρόκειται για μια αλάνα χωρίς περίφραξη και φύλαξη, με αποτέλεσμα να είναι εύκολα προσβάσιμη χωρίς κανέναν περιορισμό. Για δυστύχημα που «ήταν στον προθάλαμο και απλά περιμέναμε πότε θα συμβεί» έκανε λόγο στον τηλεοπτικό σταθμό ο πρόεδρος των χειριστών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.
Γνωστοποίησε, μάλιστα, ότι στο παρελθόν είχε σταλεί επιστολή στον ΔΕΔΔΗΕ για την έλλειψη σήμανσης, η οποία θα ενημέρωνε τους πιλότους για την παρουσία καλωδίωσης σε πολύ μικρή απόσταση από τον χώρο απογείωσης-προσγείωσης. Εξήγησε, επίσης, ότι το 70% των ατυχημάτων και δυστυχημάτων με ελικόπτερα παγκοσμίως οφείλονται σε εμπλοκή με καλώδια.
Δήμαρχος Τροιζηνίας: «Το ελικοδρόμιο δεν ήταν αδειοδοτημένο»
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ακίνητο ανήκει στο Δημοτικό Ταμείο Τροιζήνας. Για το θέμα αυτό τοποθετήθηκε και ο δήμαρχος Τροιζηνίας, Κ. Καραγιάννης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως το ελικοδρόμιο στον Γαλατά λειτουργεί χωρίς άδεια από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 το πρωί της Τετάρτης είπε:
«Το ελικοδρόμιο δεν ήταν αδειοδοτημένο. Κατασκευάστηκε είτε το 1987 ή το 1988 από το πρώην Λιμενικό Ταμείο Πόρου, το οποίο περιήλθε μετά στον Δήμο Τροιζήνας με τον "Καποδίστρια". Ουδέποτε ο Δήμος Τροιζήνας, και μετέπειτα Τροιζηνίας όπως ονομάστηκε, δεν έδωσε επίσημα ότι έχει ελικοδρόμιο. Και αυτό διότι ο χώρος αυτός, όπως και φάνηκε, δεν μπορούσε να πάρει τις απαιτούμενες αδειοδοτήσεις, δεν ήταν ασφαλές για την προσγείωση και απογείωση ελικοπτέρων».
Ο κ. Καραγιάννης απάντησε «δεν είναι δικό μου θέμα» στην ερώτηση για ποιον λόγο γίνονταν προσγειώσεις και απογειώσεις στον συγκεκριμένο χώρο, ο οποίος ήταν ακατάλληλος και επικίνδυνος.
«Οι εταιρείες χρησιμοποιούσαν με δική τους ευθύνη τον χώρο και αυτό δεν μπορούσα να το παρεμποδίσω. Και φυσικά δεν πλήρωναν. Κανένας δεν συντηρούσε το ελικοδρόμιο. Εγώ ουδέποτε είχα ασχοληθεί με αυτό, γιατί αν ασχοληθείς σημαίνει ότι είναι νόμιμο» πρόσθεσε.
«Ο χώρος είναι ήδη περιτοιχισμένος, ασυντήρητος και η πρόσβαση εκεί πολύ δύσκολη. Απορώ πώς το χρησιμοποιούσαν οι χειριστές. Ο χώρος είναι κοινόχρηστος, είναι της χερσαίας ζώνης λιμένα και ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο του Δήμου Τροιζηνίας. Δεν μπορώ να ξέρω ποιανού ευθύνη ήταν να μη λειτουργεί. Της πολιτικής αεροπορίας; Δεν μπορώ να ρίξω εγώ ευθύνες» ανέφερε επίσης.
Στο νησί ο γγ Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς
Λόγω της συντριβής του ελικοπτέρου, ο Πόρος έχει μείνει χωρίς ρεύμα, με συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ να συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών. Υπενθυμίζεται ότι ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, μεταβαίνει στο νησί, προκειμένου να συντονίσει τις ενέργειες αποκατάστασης του δικτύου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έρευνα αποκαλύπτει ότι 8 στους 10 καταναλωτές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές εκείνη την ημέρα
Υπάρχει κίνδυνος αν δεν τεθεί υπό έλεγχο άμεσα
Τραυματίστηκε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης
Καθυστερήσεις άνω των 30΄ στην Αττική Οδό
Πληροφορίες για έξι τραυματίες
Αναλυτικά οι δικαιούχοι και τα ποσά
Περισσότερη αστυνομική δύναμη ζητούν οι πολίτες της περιοχής
Ο 55χρονος ενημερώθηκε έναν χρόνο μετά από το χειρουργείο ότι έχει καρκίνο
Ανήλικοι και οι υπόλοιποι τρεις επιβάτες του οχήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.