Ελλαδα

Ο Απ. Δοξιάδης υπερασπίζεται τη διαφήμιση της Domino's pizza

Είχε αποσυρθεί λόγω του σλόγκαν #erxetai_pizza και θα είναι μεγάλη

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
erhetai-pizza-.jpg
#erxetai_pizza

Τη διαφήμιση της Domino’s Pizza υπερασπίζεται ο Απόστολος Δοξιάδης. Πρόκειται για το βίντεο με το σλόγκαν-hashtag #erxetai_pizza και θα είναι μεγάλη.

Τη διαφήμιση της Domino’s Pizza υπερασπίζεται ο Απόστολος Δοξιάδης με ανάρτησή του στο Facebook.

Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία κυκλοφόρησε στα social media βίντεο με το σλόγκαν-hashtag #erxetai_pizza και θα είναι μεγάλη.

Οι περισσότεροι την βρήκαν εξαιρετικά επιτυχημένη και με χιούμορ, αφού έκανε λογοπαίγνιο με ένα από τα πιο γνωστά συνθήματα που κυκλοφορούν στα social media. Αλλά υπήρξαν και πολλοί οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ που την θεώρησαν χυδαία και ότι επιχειρεί να κάνει παρέμβαση στις εκλογές. Καθώς πριν από τη φράση #erxetai_pizza και θα είναι μεγάλη, υπήρχε η φράση «Την Κυριακή των εκλογών».

Τελικά, η εταιρεία απέσυρε τη διαφήμιση. Θυμηθείτε την από χρήστη του Twitter:

Χθες το βράδυ, ο Απόστολος Δοξιάδης υπερασπίζεται με κείμενό του στο Facebook την καμπάνια, γράφοντας μεταξύ άλλων πως «η εταιρία εν προκειμένω δεν διέπραξε ούτε λάθος, ούτε φάουλ, ούτε τίποτε. Απλούστατα γιατί κυριολεκτούσε. Θα ήξερε ότι υπάρχουν και άλλες αναγνώσεις, γιατί ήξερε ότι υπάρχουν στον κόσμο και πονηροί άνθρωποι. Αλλά τι, να μη φάνε κι αυτοί, για χάρη των πουριτανών;

» #erxetai_pizza λοιπόν έγραψε. Tι πιο φυσικό; Πίτσες πουλάνε οι άνθρωποι. Αν έγραφε #erxetai_angouri, #erxetai_mpanana, #erxetai_loukaniko, θα ήταν βεβαίως καταγγελτέοι, διότι αφού είναι πιτσαδόροι, που τα σκέφτηκαν τα αγγούρια, τις μπανάνες, τα λουκάνικα; Επίσης, κάνουν κατ' οίκον διανομή. Οπότε και πάλι τι πιο φυσικό. Αν έγραφαν #enoikiazetai_pizza, ή #iptatai_pizza, ή #svourizetai_pizza και πάλι να το συζητάγαμε. Αλλά αφού πίτσες στον πελάτη στέλνουν, η δουλειά τους είναι, να τηλεφωνάς και να σου έρχεται, έγραψαν "έρχεται"».

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση Δοξιάδη:

YΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ DOMINO'S PIZZA

Η Domino's Pizza Greece έκανε μια καμπάνια χρησιμοποιώντας ένα ευρηματικό slogan, το οποίο μετέτρεψε και σε hashtag. Είναι εμπορική εταιρία, όχι κρατικοδίαιτη, δεν την πληρώνουμε με τους φόρους μας, δεν μας χρωστάει λόγο για τις πράξεις της και δεν μας φορτώνεται. Την πληρώνουμε μόνο αν θέλουμε, για να μας στέλνει πίτσες. Ναι, πίτσες.

Το slogan τους διαβάστηκε από πολλούς πονηρά. Δικαίωμά τους. Αλλά και ευθύνη τους. Η εταιρία εν προκειμένω δεν διέπραξε ούτε λάθος, ούτε φάουλ, ούτε τίποτε. Απλούστατα γιατί κυριολεκτούσε. Θα ήξερε ότι υπάρχουν και άλλες αναγνώσεις, γιατί ήξερε ότι υπάρχουν στον κόσμο και πονηροί άνθρωποι. Αλλά τι, να μη φάνε κι αυτοί, για χάρη των πουριτανών;

#erxetai_pizza λοιπόν έγραψε. Tι πιο φυσικό; Πίτσες πουλάνε οι άνθρωποι. Αν έγραφε #erxetai_angouri, #erxetai_mpanana, #erxetai_loukaniko, θα ήταν βεβαίως καταγγελτέοι, διότι αφού είναι πιτσαδόροι, που τα σκέφτηκαν τα αγγούρια, τις μπανάνες, τα λουκάνικα; Επίσης, κάνουν κατ' οίκον διανομή. Οπότε και πάλι τι πιο φυσικό. Αν έγραφαν #enoikiazetai_pizza, ή #iptatai_pizza, ή #svourizetai_pizza και πάλι να το συζητάγαμε. Αλλά αφού πίτσες στον πελάτη στέλνουν, η δουλειά τους είναι, να τηλεφωνάς και να σου έρχεται, έγραψαν "έρχεται".

Άριστα έκαναν λοιπόν. Και κακώς την απέσυραν τη διαφήμιση.

Εις αρωγήν τους άλλωστε είναι και η λογοτεχνία. Διότι όταν ο Ευγένιος Ο' Νηλ έγραψε το αριστούργημά του The Iceman Cometh (συνήθης ελληνική μετάφραση: Ο Παγοπώλης έρχεται), η αρχαϊκή κλίση του ρήματος come στον τίτλο, έκανε όλους τους αγαθούς ανθρώπους να νομίσουν ότι επιζητούσε ο συγγραφέας βιβλική παραπομπή. Όταν όμως κάποτε ρωτήθηκε σε ιδιωτική συζήτηση πώς το εμπνεύστηκε, είπε--αυτός ο χωρίς διόλου χιούμορ στα έργα του συγγραφέας--ότι ήταν λογοπαίγνιο, πάνω σε ένα σόκιν ανέκδοτο των φοιτητικών του χρόνων. Τηλεφωνάει ένας άνδρας στη γυναίκα του από το γραφείο, στο σπίτι. "Did the iceman come yet?", τη ρωτάει. "No, but he's breathing hard," του απαντά.

Το δηλώ ευθαρσώς: το βράδυ των εκλογών θα παραγγείλουμε στο σπίτι από την Domino's Pizza, αν μη τι άλλο εις ένδειξη συμπαράστασης. Μια εταιρία που κάνει τόσο έξυπνη διαφήμιση, αποκλείεται και να μην κάνει ωραίες πίτσες--με το συμπάθιο κιόλας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.