- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Υπεύθυνος εστιατορίου έσωσε πελάτη στα Χανιά (βίντεο)
Ο πελάτης δεν μπορούσε να αναπνεύσει επειδή μία μπουκιά του έφραξε τον αεραγωγό.
Την τεχνική Χάιμλιχ εφάρμοσε ο υπεύθυνος του εστιατορίου στα Χανιά
Σωτήρια αποδείχθηκε η επέμβαση του υπεύθυνου σε εστιατόριο στα Χανιά για πελάτη που δεν μπορούσε να αναπνεύσει επειδή μία μπουκιά του έφραξε τον αεραγωγό.
Το περιστατικό σημειώθηκε σε ταβέρνα στο ενετικό κανάλι των Χανίων. Σε βίντεο που ανάρτησε στο Facebook ο υπεύθυνος του εστιατορίου για ενημερωτικούς σκοπούς, φαίνεται ο πελάτης να χτυπάει αρχικά το στέρνο του. Στη συνέχεια, ο πελάτης σηκώνεται εμφανώς ανήσυχος, όπως και η φίλη του και τον χτυπάει στην πλάτη. Την κατάσταση αντιλαμβάνεται άμεσα ο υπεύθυνος του εστιατορίου, και σπεύδει για να εφαρμόσει την τεχνική Χάιμλιχ.
«Η ψυχραιμία και η γνώση πρώτων βοηθειών βοήθησε και σώθηκε από πνιγμό μια ανθρώπινη ζωή», έγραψε ο υπεύθυνος του εστιατορίου στο Facebook.