- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Έλληνες οδηγοί: Δεν βάζουν ζώνη, βρίζουν και μιλούν στο κινητό
Σύμφωνα με τα στοιχεία ευρωπαϊκής έρευνας για την υπεύθυνη οδήγηση
Πρωταθλητές στις βρισιές οι Έλληνες οδηγοί, δεν βάζουν ζώνη και δεν τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας
Μέσα στα νεύρα, έτοιμοι να ανοίξουν το στόμα τους και να αρχίσουν τις βρισιές είναι οι Έλληνες οδηγοί, σύμφωνα με μεγάλη πανευρωπαϊκή έρευνα για την οδηγική συμπεριφορά σε χώρες της Ευρώπης. Παράλληλα, δεν συνηθίζουν να φορούν ζώνη, και -φυσικά- μιλούν στο κινητό τηλέφωνο όταν οδηγούν. Επιπλέον, δεν έχουν ενδοιασμούς να ανοίξουν την πόρτα και να κατέβουν κάτω για να πιαστούν στα χέρια με τον οδηγό του άλλου αυτοκινήτου που «έχει πάντα άδικο»,
Οδηγοί 11 ευρωπαϊκών χωρών (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ισπανία, Βρετανία, Ιταλία, Σουηδία, Ελλάδα, Πολωνία, Ολλανδία, Σλοβακία) απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με την οδηγική τους συμπεριφορά στο πλαίσιο του 6ου ευρωπαϊκού βαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση που πραγματοποιήθηκε από το Ipsos και το ίδρυμα Vinci Autoroutes.
Μεταξύ άλλων στην Ελλάδα:
- Το 71% των οδηγών αρχίζει τα... γαλλικά, όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Οι Σουηδοί είναι οι πιο... πολιτισμένοι (32%).
- Το 87% φοβάται μήπως βρεθεί αντιμέτωπο με τη βίαιη συμπεριφορά άλλων κατά την οδήγηση (84% στην Ευρώπη).
- Το 51% γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του τις αποστάσεις ασφαλείας, κολλώντας το αυτοκίνητό πίσω από όχημα, ο οδηγός του οποίου τους εκνευρίζει για κάποιο λόγο. Στο 34% ο μέσος όρος στην Ευρώπη.
- Ένας στους δύο οδηγεί, κρατώντας το κινητό τηλέφωνο (Μόλις 27% στην Ευρώπη).
- Το 60% χρησιμοποιεί bluetooth, ενώ οδηγεί. Ίδιο ποσοστό και στην Ιταλία, την ώρα που στην Ευρώπη είναι 49%.
- Το 54% χρησιμοποιεί πολύ συχνά ακουστικά ή hands free (Στο 33% το ποσοστό στην Ευρώπη).
- Το 48% πιάνει το τιμόνι ενώ αισθάνεται κόπωση.
Στην ίδια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 12.418 άτομα, επισημαίνεται ακόμη:
- Ένας στους 10 Ευρωπαίους αναγνωρίζει πως έχει εμπλακεί σε ατύχημα ή θα μπορούσε να εμπλακεί σε κάποιο τέτοιο, ακριβώς επειδή μιλούσε στο τηλέφωνο την ώρα που οδηγούσε.
- Παρά το γεγονός πως αναγνωρίζουμε τις λανθασμένες συμπεριφορές στην οδήγηση, τείνουμε να υπερεκτιμούμε τις ικανότητές μας.
- Η επιθετική συμπεριφορά των Ευρωπαίων στο τιμόνι, που μπορεί να φτάνει ως και τη σωματική βία, αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο δημοσίευμα για «καταβρόμικο σιντριβάνι» είχε απαντήσει νωρίτερα και το Υπουργείο Πολιτισμού «δείχνοντας» τον Δήμο
Το σκεπτικό της απόφασης
Τα χιουμοριστικά του βίντεο και οι τεχνολογικές αναλύσεις τον ανέδειξαν
Ο γνωστός βιομήχανος ήταν 95 ετών
Τι αναφέρει η ενημέρωση του νοσοκομείου Υγεία για τον θάνατο του σπουδαίου σκηνοθέτη
«Από οξεία λευχαιμία ο θάνατός του», λέει η σύζυγος του σκηνοθέτη
Οι περιοχές όπου η θερμοκρασία δεν θα ξεπεράσει τους 10 βαθμούς Κελσίου
Διοργανώνοντας το συνέδριό μας
«Πρόλαβα να τον χαιρετήσω. Δεν το πίστευε ότι θα έρθει το τέλος», σημείωσε η κα.Μαρία
Εξετάζεται το «ύποπτο» παρελθόν της Ειρήνης Μουρτζούκου
Οι εκτιμήσεις των αστυνομικών αρχών
Η επιθυμία της μοναδικής κατοίκου του νησιού και η δύσκολη επιχείρηση μεταφοράς του
Πώς έγινε το δυστύχημα
Άρπαξαν το χρηματοκιβώτιο και διέφυγαν
Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Το Χ «λέει» και αυτό το τελευταίο αντίο σε έναν εκ των σημαντικότερων δημιουργών της ελληνικής τηλεόρασης και του κινηματογράφου
Το χρονικό της υπόθεσης
Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.