Ελλαδα

Οι κλειστές μπάρες αύξησαν τα έσοδα σε Μετρό και Ηλεκτρικό

Τι δείχνουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο ΟΑΣΑ

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ηλεκτρονικό εισιτήριο
Ηλεκτρονικό εισιτήριο/©INTIMENEWS/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ

Αύξηση κατά 22% των εσόδων από τα εισιτήρια έφεραν οι κλειστές μπάρες σε Μετρό και Ηλεκτρικό

Το ολικό κλείσιμο όλων των σταθμών αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ (γραμμές 1,2 και 3 του μετρό & ηλεκτρικού) σηματοδότησε το κλείσιμο των πυλών στον σταθμό «Βικτώρια».

Σύμφωνα, με τον ΟΑΣΑ, τη Δευτέρα, πρώτη μέρα του κλεισίματος των πυλών στον σταθμό «Βικτώρια» παρουσιάστηκε αύξηση των επικυρώσεων κατά 10.000, σε σύγκριση με μία εβδομάδα νωρίτερα (Δευτέρα 8 Απριλίου). Από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε ξεκίνησε το εντατικό κλείσιμο των πυλών, οι επικυρώσεις και συνεπακόλουθα, τα έσοδα του ομίλου ΟΑΣΑ παρουσιάζουν ανοδική πορεία.

Είναι ενδεικτικό ότι τον Ιανουάριο του 2019 η αύξηση των εσόδων ανήλθε στο 19,4% και τον Φεβρουάριο στο 22%.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, ο οργανισμός, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, σε συνεργασία με τον ανάδοχο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, θα υλοποιήσει περαιτέρω βελτιωτικές ενέργειες. Για παράδειγμα, μετά τη μείωση του χρόνου έκδοσης των εισιτηρίων στα αυτόματα μηχανήματα, το επόμενο βήμα είναι η ανανέωση του μενού, με στόχο να καταστεί πιο εύχρηστο στο επιβατικό κοινό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.