- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Κύμα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει ύστερα από την γνωστοποίηση της είδησης απόλυσης υπαλλήλου από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ της βόρειας Ελλάδας.
Το περιστατικό έγινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες, όταν λίγο πριν το κλείσιμο του καταστήματος στις 8:55 το βράδυ, πελάτης ζήτησε από τη γυναίκα που δούλευε στο τμήμα αλλαντικών να του κόψει σε φέτες κασέρι και σαλάμι.
Η υπάλληλος έκοψε στην ίδια μηχανή τα και δύο είδη, αφού λίγο πριν είχε καθαρίσει όλο τον εξοπλισμό του τμήματος της.
Ο πελάτης εξοργίστηκε και κατήγγειλε στην εργαζόμενη στα κεντρικά της εταιρείας, με αποτέλεσμα να απολυθεί.
«Εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο, είναι γελοίο, όχι απλώς απαράδεκτο. Εμείς δεν είχαμε καμία επίσημη ενημέρωση, το μάθαμε από αλλού. Η γυναίκα δεν ήρθε να καταγγείλει το περιστατικό», δηλώνει ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας, Πέτρος Χασανίδης.
Ο ίδιος, επισημαίνει ότι το Εργατικό Κέντρο ως συνδικαλιστικός φορέας υπεράσπισης των εργαζομένων βρίσκεται στη διάθεση της γυναίκας.
«Είμαστε στη διάθεσή της, αλλά θα πρέπει πρώτα η ίδια να απευθυνθεί σε εμάς. Εμείς δεν μπορούμε να καταγγείλουμε την εργοδοσία αυτεπαγγέλτως, δεν είμαστε ούτε εισαγγελείς, ούτε δικαστές. Καθήκον μας είναι να προστατεύουμε τους εργαζόμενους», επισημαίνει ο κ. Χασανίδης.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας, η συγκεκριμένη εταιρεία είχε στο παρελθόν λάβει βραβείο για το «καλύτερο εργασιακό περιβάλλον». «Φανταστείτε δηλαδή τι γίνεται σε επιχειρήσεις που δεν έχουν λάβει βραβεία!», καταλήγει ο ίδιος.
Πηγή: e-evros.gr