- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Βασιλεία Χατζηστεργίου: H Θεσσαλονικιά που βοηθά τους ασθενείς
Έφτιαξε το Booking clinic και εξηγεί γιατί οι υπηρεσίες υγείας δεν μπορούν να λείπουν από την ηλεκτρονική αγορά
Νέα, ωραία, που επιχειρεί. Η Βασιλεία Χατζηστεργίου είναι μία εκ των συνιδρυτών της Βooking clinic, μιας νέας καινοτόμας πλατφόρμας που βοηθά τον ασθενή να βρει νοσηλεία ή θεραπεία σε κλινικές και ιατρικά κέντρα και με ένα κλικ να κάνει σύγκριση τιμών. Η αναζήτηση πληροφοριών αλλά και η άμεση αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από τον υπολογιστή ή το κινητό μας αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας, γίνεται οι υπηρεσίες υγείας να λείπουν από την ηλεκτρονική αγορά;
Σε πόσους από εμάς άλλωστε δεν έχει συμβεί να χρειαστεί νοσηλεία ένα αγαπημένο πρόσωπο, ή ακόμα και εμείς οι ίδιοι, και να δυσκολευόμαστε να βρούμε online πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές κλινικών και γιατρών εντός και εκτός Ελλάδας και του κόστους της νοσηλείας; Τις περισσότερες φορές, για να βρούμε άκρη, πρέπει να βασιστούμε στις προσωπικές εμπειρίες φίλων και γνωστών, προκειμένου να αποφασίσουμε πού θα απευθυνθούμε.
Εντοπίζοντας αυτό το κενό, η ομάδα πίσω από το booking clinic ήρθε να δώσει μια λύση.Όπως μας εξηγεί η Βασιλεία: «Η πλατφόρμα μας απευθύνεται σε ασθενείς και στους συγγενείς τους οι οποίοι αναζητούν ποιοτικές υπηρεσίες υγείας με την καλύτερη αναλογία ποιότητας-κόστους, αλλά και διεθνώς στο διαρκώς αυξανόμενο κοινό (1 στους 2 Ευρωπαίους) που προτίθεται να μετακινηθεί εκτός συνόρων για καλύτερες υπηρεσίες υγείας, σύμφωνα με στατιστικές μελέτες της ΕΕ».
Έτσι η Bookingclinic.com παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο χρήστης προκειμένου να αναζητήσει τη θεραπεία που επιθυμεί, να συγκρίνει τις κλινικές, τους συνεργαζόμενους γιατρούς και τις υπηρεσίες φιλοξενίας. Όταν πια επιλέξει και διαμορφώσει το καλύτερο πακέτο για τον ίδιο, μπορεί να κάνει αίτημα για κράτηση την ημερομηνία που επιθυμεί. Αφού η κλινική επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητά της εντός 48 ωρών, ο χρήστης θα ολοκληρώσει την κράτησή του πληρώνοντας μια προκαταβολή 10% του συνολικού ποσού και στη συνέχεια θα έρθει σε επαφή με την κλινική ώστε να παρέχει τα ιατρικά δεδομένα που απαιτούνται. Σε περίπτωση που το επιθυμεί, του παρέχεται η δυνατότητα βίντεο κλήσης με τον γιατρό που έχει επιλέξει.
Μετά την πραγματοποίηση μάλιστα της θεραπείας ο ασθενής καλείται να αξιολογήσει την κλινική και την αλληλεπίδρασή της με τον γιατρό απαντώντας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις και βοηθώντας έτσι τους επόμενους χρήστες να πάρουν την απόφασή τους. Ταυτόχρονα, οι κλινικές αποκτούν έναν σύγχρονο τρόπο ανάδειξης των ανταγωνιστικών τους πλεονεκτημάτων στο διαδίκτυο και προσελκύουν νέους ασθενών από τη χώρα τους και το εξωτερικό αυξάνοντας έτσι τα έσοδά τους.
Έχουμε, δηλαδή, ένα ψηφιακό εργαλείο που συνδέει τον ενδιαφερόμενο με μια σειρά από κλινικές σε Ελλάδα και εξωτερικό, προσφέροντας όλη την απαραίτητη πληροφορία και ευκολία. «Η νέα υπηρεσία που λανσάρει η Booking Clinic, ταυτόχρονα με τα οφέλη που προσφέρει στους ασθενείς/χρήστες, εισάγει τις Κλινικές στην ηλεκτρονική αγορά, τους προσφέρει το first-mover’s advantage και δημιουργεί ένα νέο marketplace».
Εμπόδια, δυσκολίες, μελλοντικοί στόχοι
Βέβαια, όπως και για κάθε start-up, χρειάζεται μεγάλη θέληση αλλά κυρίως επιμονή απέναντι στα εμπόδια που προκύπτουν εξαιτίας του φορολογικού συστήματος και της χρηματοδότησης, όπως λέει η Βασιλεία. Μας εξηγεί πως ο χώρος της υγείας αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση, καθώς είναι ένας τομέας που παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και θέτει ως κέντρο τον άνθρωπο και τις πολυτιμότερες ανάγκες του. «Πρέπει να διαχειριστούμε ορισμένες καταστάσεις με μεγάλη προσοχή και ευαισθησία ώστε να δημιουργήσουμε μία κερδοφόρο επιχείρηση, η οποία όμως θα εξυπηρετεί αποτελεσματικά έναν ασθενή σε μία απαιτητική στιγμή της ζωής του κατά την οποία καλείται να πάρει μια σημαντική απόφαση. Η Ελλάδα είναι ακόμα μια άγουρη αγορά, η οποία σταδιακά και αρκετά διστακτικά εντάσσει τις υπηρεσίες υγείας στην ψηφιακή εποχή και οικονομία. Μέχρι σήμερα, έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο επιλέγοντας συνεργάτες, Κλινικές και Γιατρούς, οι οποίοι πρωτοπορούν και καινοτομούν, αντιλαμβάνονται τα οφέλη της ψηφιοποίησης της υγείας και μοιράζονται το όραμά μας για παροχή σύγχρονων, υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας».
Έτσι, παρότι η Booking Clinic μετράει μόνο ένα χρόνο ζωής, έχει κατορθώσει να συνάψει συμφωνίες με 17 ιατρικά κέντρα, σε τρεις χώρες, με τη συμμέτοχη 120 γιατρών και τη διάθεση στο κοινό πακέτων για 166 θεραπείες. Η βιωσιμότητά της εξασφαλίζεται από μία ποσοστιαία αμοιβή από την Κλινική κάθε φορά που πραγματοποιείται μια κράτηση, αλλά και από έσοδα διαφήμισης. Προς το παρόν αποτελείται από τρεις μηχανικούς με εμπειρία στον επιχειρηματικό κόσμο, δύο νέους γιατρούς, έναν πρώην CEO μεγάλων ελληνικών ιδιωτικών Κλινικών, έναν IT expert και ορισμένους εξωτερικούς συνεργάτες. Καθώς όμως η Booking Clinic αναπτύσσεται, είναι αναγκαίο να ενταχθούν νέα μέλη με διαφορετικές ικανότητες και δεξιότητες που θα μοιράζονται με εμάς την αγάπη για την επιχείρηση και θα καλύπτουν τις νέες ανάγκες που γεννιούνται, όπως είναι φυσικό, όταν ένα τέτοιο project μεγαλώνει.
Ο μελλοντικός στόχος της ομάδας είναι να επεκτείνουν το δίκτυο των συνεργατών τους, εντάσσοντας και άλλες κλινικές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ το στοίχημα που θέλουν να κερδίσουν είναι να γίνουν ο συνήθης τρόπος που επιλέγει ο ασθενής για να επιλέξει το πακέτο νοσηλείας του σε μια κρίσιμη στιγμή της ζωής του.