Πέλλα: Νεκρός 30χρονος από παράσυρση τρένου
Κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, ο άτυχος άνδρας φέρεται να κάθισε πάνω στις σιδηροδρομικές γραμμές
Τριαντάχρονος τραυματίστηκε θανάσιμα, όταν παρασύρθηκε από εμπορική αμαξοστοιχία στο ύψος της 'Αρνισσας, στην Πέλλα. Πρόκειται για Αλβανό υπήκοο, ο οποίος πιθανότατα είχε εισέλθει παράτυπα στην Ελλάδα μαζί με συγγενικό του πρόσωπο.
Κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, ο άτυχος άνδρας φέρεται να κάθισε πάνω στις σιδηροδρομικές γραμμές με συνέπεια να παρασυρθεί από τη διερχόμενη αμαξοστοιχία και να βρει ακαριαίο θάνατο.
Σύμφωνα με σημερινή ενημέρωση της Αστυνομίας, το περιστατικό συνέβη χθες στις 2.30 το μεσημέρι και οι τοπικές αστυνομικές Αρχές ειδοποιήθηκαν τρεις ώρες αργότερα από διερχόμενο πολίτη.
Αστυνομικοί του τμήματος Έδεσσας διεξάγουν προανάκριση, ενώ η κατάθεση του 40χρονου εξάδελφού του που τον συνόδευε αναμένεται να ρίξει «φως» στις ακριβείς συνθήκες του συμβάντος. Ο τελευταίος κρατείται για παράτυπη είσοδο στη χώρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι προβλέπει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας
Μερικές σκέψεις για το σχόλιο κάτω από την είδηση της κατάρρευσης της Μαρινέλλας
Μεγάλη έρευνα: Τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για τα κίνητρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση
Ο δείκτης επικινδυνότητας ήταν επιπέδου τέσσερα
Σύσκεψη στο υπουργείο Άμυνας - Συνεδριάζει το ΚΥΣΕΑ
H ανάρτηση της πρώην υπουργού
Οι αντιδράσεις των καλλιτεχνών
Τι είπαν ιδιοκτήτης, χειριστής και μηχανικός για το δυστύχημα
Kάθε τιμωρία είναι τιμωρία μόνο αν στ’ αλήθεια φοβίζει αυτόν που μπορεί να την υποστεί
Συναγερμός στις αρχές - Τι ερευνά η αστυνομία
Μέχρι πού έχουν φτάσει οι καπνοί - Συνεχίζεται η μάχη με διάσπαρτες εστίες
Η μία από τις εμπλεκόμενες αποβλήθηκε από το σχολείο που φοιτούσε
Φαίνεται πως όλα είναι υπέρ της, είπε η Ματίνα Παγώνη
Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν
Το παιδί είναι νέο στο σχολείο και αντιμετωπίζει περιστατικά bullying λένε οι γονείς του
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.