Ελλαδα

Like farming και clickbait με τον θάνατο του Σκλαβενίτη. Ντροπή!

Η τραγικότητα του περιστατικού δεν απέτρεψε άλλους «επιχειρηματίες» από την εκμετάλλευσή του

Ellinika Hoaxes
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Πριν λίγες μέρες απεβίωσε αιφνίδια ο γνωστός επιχειρηματίας Στυλιανός Σκλαβενίτης, ένα από τα τέσσερα αδέρφια πίσω από την ομώνυμη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν του νοσοκομείου «Υγεία» όπου και νοσηλευόταν, αιτία αποτέλεσε το σύνδρομο οξείας αναπνευστικής δυσχέρειας (ARDS) που προκλήθηκε από λοίμωξη με τον ιό της γρίπης τύπου Β.

Η τραγικότητα του περιστατικού δεν απέτρεψε άλλους «επιχειρηματίες» από την κλικοθηρική εκμετάλλευσή του.

Καταρχάς, είχαμε το like farming της facebook σελίδας «Μη μου πεις».

Έπειτα, είχαμε δημοσιεύματα με τραβηγμένους κλικοθηρικούς τίτλους, που ισχυρίζονταν πως υπήρξε δολοφονία.

Η συγκεκριμένη είδηση είναι από το blog inodbserver, με αρχική πηγή τα γνωστά στον «αφυπνισμένο» χώρο Κατοχικά Νέα. Από την αναπαραγωγή του hoax ότι δήθεν το σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» έκανε εμπάργκο στα Τουρκικά προϊόντα (το καταρρίψαμε εδώ) και από την πεποίθηση του δημοσιεύματος ότι «οι Κρόνιοι είναι εδώ», αντιλαμβανόμαστε το επίπεδό του.

Έπειτα είχαμε το δημοσίευμα του press-gr.com περί «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ των εργαζόμενων», που τελικά αφορούσε την μεταφορά της ατεκμηρίωτης γνώμης μιας και μόνο συναισθηματικά φορτισμένης ταμεία, η οποία δεν κατονομαζόταν καν ώστε να είμαστε σίγουροι ότι είναι υπαρκτό πρόσωπο.

Διαβάστε τη συνέχεια στα Ellinika Hoaxes