- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και σύνδεσή της με την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας (μέσω της λεωφόρου Κύμης) και την Κατεχάκη (έως τη λεωφόρο Βουλιαγμένης).
Ένα από τα έργα που παρουσιάστηκαν το Σάββατο από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη κατά τη διάρκεια του 12ου Περιφερειακού Συνεδρίου για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση: Διάλογοι για την Ανατολική Αττική. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Λαύριο και μεταξύ άλλων έγιναν ανακοινώσεις για τη δρομολόγηση των μελετών που αφορούν στην επέκταση του Προαστιακού έως το Λαύριο και την αναβάθμιση του οδικού άξονα Σταυρού - Λαυρίου.
Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, το Δημόσιο δεν θα ξοδέψει ούτε ένα ευρώ για τις μελέτες επέκτασης της Αττικής Οδού, καθώς το κόστος θα καλυφθεί από τον παραχωρησιούχο του αυτοκινητοδρόμου. Όσον αφορά στον Προαστιακό, η μελέτη για το τμήμα της νέας γραμμής (κόμβος Κορωπίου έως τον τερματικό σταθμό στο Λαύριο) είναι έτοιμη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον κόμβο της Αττικής Οδού προς Ραφήνα.
Στόχος είναι το αργότερο, στις αρχές του 2019, να γίνει η σύμβαση για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου (όχι του οδικού) προς το Λαύριο. Ο σχεδιασμός, προβλέπει να γίνουν νέοι σταθμοί σε Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Δασκαλιό και Λαύριο.
Στον κατάλογο με τα έργα στην Ανατολική Αττική περιλαμβάνονται επίσης:
- Η κατασκευή σιδηροδρομικού σταθμού στο Κρυονέρι και ανισόπεδου κόμβου στον Αγ. Στέφανο (περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων).
- Η κατασκευή ανισόπεδου κόμβου στη διασταύρωση της λεωφόρου Μαραθώνας με την οδό Φλέμινγκ -για την αποσυμφόρηση της Ραφήνας-, συνολικού προϋπολογισμού επτά εκατομμυρίων ευρώ (δημοπράτηση εντός του 2018). Σε ό,τι αφορά την παράκαμψη του Λαυρίου, σε αυτήν τη φάση εγκρίνεται η σχετική μελέτη προκειμένου να υπάρχει πρόσβαση από τη νότια πλευρά του λιμανιού.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο υπουργός Υποδομών δεσμεύτηκε ότι δεν θα εγκατασταθούν σταθμοί μετοπικών και πλευρικών διοδίων σε Άγ. Στέφανο και Βαρυπόμπη, υπογραμμίζονας ότι δεν θα κατασκευαστούν ούτε στο Σχηματάρι Χαλκίδας.
«Προβλέπεται ότι θα διέρχονται δωρεάν άτομα με αναπηρία, και οι κάτοικοι τριών Δήμων (Διονύσου, Κηφισίας και Αχαρνών). Δεν θα πληρώνουν διόδια με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος πληρωμής» ανέφερε.
Σε ό,τι αφορά την εφαρμογή των ηλεκτρικών διοδίων διευκρίνισε ότι η 1η φάση του διαγωνισμού ολοκληρώνεται την Μ. Τετάρτη 4 Απριλίου με την κατάθεση των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους. Ακολουθεί η εγκατάσταση του αναλογικού συστήματος διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.
Επιπλέον, ο κ. Σπίρτζης προανήγγειλε:
- Πρόγραμμα επεμβάσεων από τη Βάρκιζα έως την Ανάβυσσο, στη λεωφόρο Αθηνών - Σουνίου, σε μήκος 21,7 χιλιομέτρων με την τοποθέτηση διαζώματος.
- Αποκατάσταση της προσβασιμότητας της Μακρονήσου με στόχο να κατασκευαστεί μεγαλύτερος προβλήτας και να μπορούν να δένουν μεγαλύτερα πλοία.
- Κατασκευή νέων σχολικών μονάδων, αλλά και αναμόρφωση των δρομολογίων στις γραμμές του ΚΤΕΛ (σε πρώτη φάση απομακρύνεται η αφετηρία από το Πεδίο του Άρεως).