- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
«Το μπαράζ νέων διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους», καταγγέλλει με ερώτησή του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Κώστας Παπαδάκης.
«Μετά την έγκριση πλευρικών διοδίων σε Βαρυπόμπη και Αγ. Στέφανο, τους πρόσθετους σταθμούς στον αυτοκινητόδρομο Ε65 της Θεσσαλίας και την αύξηση των τιμών στην Πατρών-Αθηνών, ξεκίνησε η κατασκευή νέων στους κόμβους Βελεστίνου και Κιλελέρ, στην Εθνική οδό Αθήνας - Θεσσαλονίκης» αναφέρει ο κ. Παπαδάκης, τονίζοντας ότι «τα χαράτσια των διοδίων όχι μόνο φορτώνουν τα βάρη στους εργαζόμενους που έχουν διπλά και τριπλά πληρώσει τους δρόμους με τη φορο-λεηλασία, αλλά θέτουν και σε κίνδυνο την ασφάλειά τους, καθώς πολλοί αναγκάζονται να επιλέγουν εναλλακτικούς δρόμους που βρίσκονται σε πολύ κακή κατάσταση».
Ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ καταγγέλλει ότι «στην πράξη πρόκειται για άρνηση του ίδιου του δικαιώματος μετακίνησης των εργαζόμενων από το σύστημα».
Αναφέρεται επίσης και στην προετοιμασία από την κυβέρνηση νέου συστήματος «ηλεκτρονικών αναλογικών διοδίων», που προβλέπει χρέωση με το χιλιόμετρο και δρομολογεί ουσιαστικά τη γενικευμένη επιβολή διοδίων που θα οδηγήσει «σε νέες αβάσταχτες επιβαρύνσεις στο ήδη τεράστιο κόστος μετακίνησης των λαϊκών στρωμάτων».
Ο κ. Παπαδάκης επικαλείται ακόμη απάντηση της Επιτροπής σε προηγούμενη ερώτηση του ΚΚΕ, στην οποία υποστηρίχθηκε ότι «ο χρήστης και ο ρυπαίνων πληρώνει» που καταλήγει στο να πληρώνουν μόνο οι εργαζόμενοι, «καθώς τα μονοπώλια του κλάδου με τις προκλητικού περιεχομένου "συμβάσεις παραχώρησης" έχουν εγγυημένα κέρδη από τα διόδια και τις εθνικές και ευρω-ενωσιακές χρηματοδοτικές ενισχύσεις».