- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Απειλητικά τηλεφωνήματα με απόκρυψη. Τι κάνουμε.
Δέχομαι καθημερινά απειλητικά τηλεφωνήματα με απόκρυψη. Τους έχω πει επανειλημμένα να μην με ενοχλήσουν ξανά και εκείνοι επιμένουν. Τι να κάνω;
Πολλές φορές έχουμε βρεθεί στη δυσάρεστη θέση, να δεχθούμε κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις με απόκρυψη. Ως κακόβουλη νοείται η τηλεφωνική κλήση που ενέχει ιδίως απειλή βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης, εξύβριση, προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ή εκβιασμό, ενώ ως ενοχλητική αυτή που, χωρίς να είναι κακόβουλη, διαταράσσει την οικιακή ειρήνη και προκαλεί ανησυχία, όπως για παράδειγμα οι σιωπηλές και επαναλαμβανόμενες κλήσεις (άρθρο 2 Πράξης ΑΔΑΕ). Οι κλήσεις αυτές μπορεί να είναι ένα κακόγουστο αστείο από κάποιον γνωστό ή φίλο, μπορεί όμως να είναι και μία επικίνδυνη τακτική που ακολουθεί κάποιο ξένο άτομο το οποίο θέλει να μας βλάψει.
Ρητά στον νόμο προβλέπεται ότι οι πάροχοι υπηρεσιών τηλεφωνίας της χώρας υποχρεούνται να διαθέτουν μέσα εξουδετέρωσης της δυνατότητας μη αναγραφής της καλούσας γραμμής για τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μετά από αίτηση του συνδρομητή. Τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας του καλούντος συνδρομητή ή χρήστη αποθηκεύονται και είναι διαθέσιμα μόνο έναντι του συνδρομητή ή χρήστη που ζητεί τον εντοπισμό και κατόπιν διαγράφονται (άρθρο 8 Ν. 3471/2006).Ο Υπόχρεος Πάροχος διαθέτει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας των καλούντων συνδρομητών ή χρηστών, για το προσδιορισμένο στην αίτηση χρονικό διάστημα, στο συνδρομητή που υπέβαλε την αντίστοιχη αίτηση (άρθρο 5 παρ. 2 Πράξης ΑΔΑΕ). Τα δεδομένα αυτά περιορίζονται σε αναφορά των εισερχομένων κλήσεων προς τη γραμμή του συνδρομητή που ζητά τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων, και συγκεκριμένα στα ακόλουθα:
Α. Καλών αριθμός τηλεφώνου
Β. Ημερομηνία
Γ. Ώρα
Δ. Διάρκεια κλήσης
Σε περίπτωση λοιπόν που έχετε πέσει θύμα κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων, καταθέτετε αίτηση για τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων στο τοπικό κατάστημα του παρόχου σας. Για το οριζόμενο διάστημα των δέκα πέντε (15) ημερών, δεν μπορεί να υπερβαίνει αυτή τη διάρκεια, όποιος σας τηλεφωνεί ακούει μήνυμα που ειδοποιεί πως, αν έχει απόκρυψη, αυτή θα αρθεί. Έπειτα σας αποστέλλεται κατάλογος, με τα στοιχεία του άρθρου 5 παρ. 2 της σχετικής Πράξης ΑΔΑΕ, όσων σας κάλεσαν το ανωτέρω διάστημα. Μην διστάσετε να προχωρήσετε στην κατάθεση σχετικής μήνυσης και, αφού λάβετε γνώση της ταυτότητας του δράστη μέσω της ποινικής δικογραφίας, και στην κατάθεση αγωγής για την χρηματική σας ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.