- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Την κατάργηση της βαθμολογίας 1-20 στο Γυμνάσιο και την αντικατάστασή της από τετραπλή περιγραφική ή τριπλή αλφαβητική αξιολόγηση, μελετάει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με τα σημερινά (Τετάρτη) «Νέα», το ΙΕΠ σχεδιάζει να προτείνει στο υπουργείο Παιδείας (στη φωτογραφία ο υπουργός κ. Κώστας Γαβρόγλου), για τα Γυμνάσια, τα εξής:
- Κατάργηση της κλίμακας βαθμολόγησης 1-20
- Θέσπιση της τετραπλής περιγραφικής αξιολόγησης: «σχεδόν καλός», «καλός», «πολύ καλός», «άριστος»
- Ή θέσπιση της αλφαβητικής αξιολόγησης: Α, Β, Γ.
Στόχος της αλλαγής είναι ο περιορισμός της βαθμοθηρίας των παιδιών ακόμα περισσότερο (σήμερα μόνο στις τέσσερις πρώτες τάγεις του Δημοτικού δεν υπάρχει αριθμητική αξιολόγηση, στην Ε΄και της ΣΤ΄υπάρχει 7-10, ενώ στο Γυμνάσιο και το Λύκειο ισχύει 1-20).