- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σύρος: Αεροπλάνο πέταξε χωρίς βαλίτσες και με λιγότερους επιβάτες λόγω κακοκαιρίας
Τα μπαγκάζια έφθασαν στον Πειραιά με το πλοίο της γραμμής - Οι τέσσερις «εθελοντές» που κατέβηκαν από το αεροσκάφος για να μπορέσει να απογειωθεί
Αντιμέτωποι με απίστευτη ταλαιπωρία βρέθηκαν επιβάτες πτήσης της SKY EXPRESS από τη Σύρο για την Αθήνα.
Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της Παρασκευής και συγκεκριμένα στις 14.05 οπότε και ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το αεροπλάνο με 35 επιβάτες περίπου. Με τις καιρικές συνθήκες να είναι δυσμενείς (ισχυροί νοτιάδες), η πτήση καθυστέρησε να απογειωθεί 1,5 ώρα.
Αυτό, όμως, ήταν μονάχα η αρχή. Κατά τη διαρκεια του check in, ενημερώθηκαν ότι υπήρχε πρόβλημα με το βάρος και έπρεπε τρεις άνδρες ή τέσσερις γυναίκες να μην επιβιβαστούν και να φύγουν από το νησί με την επόμενη πτήση. Επικράτησε πανικός. Τελικά, μέσα σε κλίμα έντασης τέσσερις επιβάτες δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν για Αθήνα την επόμενη ημέρα.
Μάταια περίμεναν για τα μπαγκάζια
Η ταλαιπωρία των επιβατών, όμως, όπως αποδείχθηκε δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε μόλις το αεροσκάφος έφθασε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Με έκπληξή τους και χωρίς να έχουν λάβει καμία ενημέρωση από την αεροπορική εταιρεία, διαπίστωσαν ότι δεν είχαν σταλεί οι αποσκευές τους. Όταν ρώτησαν επίμονα με ποια πτήση θα έρθουν, άκουσαν ότι τα... μπαγκάζια έρχονται με το πλοίο της γραμμής, ήτοι θα έφθαναν στο λιμάνι του Πειραιά στις 21.00 το βράδυ της ίδιας ημέρας.
«Μετά από πανικό στο αεροδρόμιο, καταφέραμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας από το πλοίο το βράδυ, ενώ η εταιρεία είχε μια απαράδεκτη συμπεριφορά. Επιβάτες με ανταπόκριση για αλλού, ταξίδεψαν χωρίς βαλίτσες. Φτάσαμε στον Πειραιά και είδαμε τα πράγματά μας στο πλοίο χωρίς φορτωτική μαζεμένα σε μία γωνία και το μόνο που έκανε η εταιρεία ήταν να στείλει κάποιον υπάλληλο να καταγράψει τις αποσκευές» δήλωσε στο Cyclades24 μια επιβάτης της πτήσης.
Όπως ήταν φυσικό, ήδη έχουν γίνει οι πρώτες συζητήσεις για μηνύσεις και καταβολή αποζημιώσεων.
Πηγή: cyclades24.gr