- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Η απάντηση της Taxibeat μετά την επίθεση Σπίρτζη
Η εταιρεία κάνει λόγο για αναφορές που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα
Η Beat «φορολογείται ως οφείλει, έχει καταβάλει ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα, έχει ελληνικό ΑΦΜ, υπάγεται στη ΦΑΕ Αθηνών, καταβάλλει όλους τους νόμιμους φόρους και εισφορές, σεβόμενη πλήρως την ελληνική φορολογική και εργασιακή νομοθεσία», υποστηρίζει με ανακοίνωσή της η εταιρεία, μετά τη χθεσινή συζήτηση στη Βουλή για τις εταιρίες διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου και την επίθεση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη.
Η εταιρεία αναφέρει ακόμα πως «η Beat ανήκει κατά 100% στη γερμανική τεχνολογική εταιρεία Intelligent Apps, η οποία αποτελεί και τον μοναδικό μέτοχό της. Οποιαδήποτε άλλη αναφορά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η Beat αποτελεί επιχείρηση η οποία ξεκίνησε από την Ελλάδα, δραστηριοποιείται σε αυτή, διαθέτει σαφή νομική υπόσταση και πληροί απαρέγκλιτα όλες τις προϋποθέσεις και τις υποχρεώσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας»
Επίσης, η εταιρεία τονίζει πως δεν είναι εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου και ότι δεν διαθέτει ούτε ταξί ούτε μίνι λεωφορεία ούτε πούλμαν. «Απλώς διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πελάτη. Διευκολύνει δηλαδή και την ποιότητα της εργασίας των οδηγών, αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών» λέει και υπογραμμίζει: «Συνεργάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με επαγγελματίες αυτοκινητιστές Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσεως (ΕΔΧ), με σεβασμό στην κείμενη νομοθεσία και με ξεκάθαρους όρους και κανόνες, που προάγουν τον επαγγελματισμό και την πελατοκεντρική προσέγγιση. Η Beat δεν εισπράττει το κόμιστρο, αλλά ο ίδιος ο οδηγός. Τα χρήματα μένουν στην ελληνική οικονομία. Η Beat δεν παρεμβαίνει στο κόμιστρο, αυτό ορίζεται και ελέγχεται από το κράτος».
Να θυμίσουμε ότι ο Χρήστος Σπίρτζης εξαπέλυσε επίθεση κατά της εταιρείας λέγοντας μεταξύ άλλων ότι η Taxibeat δεν φορολογείται στην Ελλάδα και ότι έχει έδρα της το Λονδίνο, με αποτέλεσμα να μην υποχρεώνεται στη δημοσίευση ισολογισμού.
Επίσης είπε ότι λατρεύει την Βeat για την καινοτομία της, αλλά δεν μπορεί ως εταιρεία «να έχει άλλου είδους ασυλία από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το επιχειρησιακό πλάνο που εκπονήθηκε για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών τις γιορτές
Σε μία προσπάθεια επανανοηματοδότησης των πολιτιστικών εκδηλώσεων με αφορμή τα 100 χρόνια του δήμου Ιλίου
Αν απαγορευόταν ένας οδηγός λεωφορείου να κάνει κι άλλα πράγματα ταυτόχρονια, θα το έκαναν τόσοι πολλοί;
Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζει
Ο 55χρονος αστυνομικός προσφεύγει στη Δικαιοσύνη, δίνοντας μάχη για τη ζωή του
Πού οφείλεται η θερμοκρασιακή διαφορά
«Δεν κρατήσαμε κρυφή την αρρώστια του»
Η πρόγνωση των μετεωρολόγων για το θερμοκρασιακό «ασανσέρ»
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Διοργανώνοντας το συνέδριό μας
Θα στολιστεί από τα συνεργεία του δήμου Αθηναίων για τα Χριστούγεννα
Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Στο δημοσίευμα για «καταβρόμικο σιντριβάνι» είχε απαντήσει νωρίτερα και το Υπουργείο Πολιτισμού «δείχνοντας» τον Δήμο
Το σκεπτικό της απόφασης
Τα χιουμοριστικά του βίντεο και οι τεχνολογικές αναλύσεις τον ανέδειξαν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.