- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στην αντεπίθεση περνά ο ιδρυτής της εταιρείας Beat (πρώην Taxibeat) ξεκαθαρίζοντας προς πάσα κατεύθυνση ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει σε κανέναν να τον διώξει από την Ελλάδα.
Μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο Νίκος Δρανδάκης ανέφερε ότι θα προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην «ελευθερία του επιχειρείν», η οποία θα πληγεί λόγω του νομοσχεδίου που φέρνει η κυβέρνηση στη Βουλή.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι αλλαγές που επιχειρεί να περάσει το Υπουργείο Μεταφορών θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών ταξί -βασική παράμετρος στον τρόπο λειτουργίας της συγκεκριμένης εφαρμογής. Αφού έκανε λόγο για προώθηση ενός μοντέλου «δημοσίου υπαλλήλου», επεσήμανε ότι αντί για αξιολόγηση, δίνεται χώρος σε συμβάσεις πολυετούς διάρκειας.
Παράλληλα, σημείωσε ότι είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται να περάσει τέτοιος νόμος για εταιρείες που συνεργάζονται με επαγγελματίες οδηγούς ταξί όπως είναι η Beat και όχι για πλατφόρμες ενοικίασης οδηγών όπως είναι η Uber.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο ιδρυτής της Taxibeat και η ιστορία της πιο πετυχημένης ελληνικής start up
Ο κ. Δρανδάκης ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να φύγει από την Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες και τεχνογνωσία σε άλλες χώρες με βάση την Ελλάδα.
«Προφανώς θα προσφύγουμε σε οποιαδήποτε ανώτερη δικαστική Αρχή σε Ελλάδα και Ευρώπη (…). Δεν θα το αφήσουμε έτσι... Θέμα αποχώρησης από την Ελλάδα δεν υπάρχει... Δεν θα αφήσουμε κανέναν να μας διώξει από τη χώρα» είπε.
Αναφερόμενος στη διαδικτυακή εκστρατεία που ξεκίνησε για συγκέντρωση υπογραφών, ο ιδρυτής της Beat εξήγησε ότι στόχος της είναι να βάλουν τον καταναλωτή στην εξίσωση, καθώς μέχρι στιγμής μοναδικός συνομιλητής της κυβέρνησης είναι το συνδικάτο των οδηγών ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
«Θέλουμε να δούμε αν υπάρχει άλλη φωνή, αυτή του καταναλωτή, χάρη στον οποίο υπάρχει αυτή η αγορά» εξήγησε, γνωστοποιώντας ότι θα αποστείλουν τις υπογραφές στο υπουργείο.