- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τον Οκτώβρη θα γίνει η δημοπράτηση των προκαταρκτικών έργων της γραμμής 4 του μετρό, η τελική λειτουργία της οποίας τοποθετείται γύρω στο 2027 .
Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με την «Αττικό Μετρό»:
- Τον Οκτώβρη θα γίνει η δημοπράτηση, ώστε να εγκατασταθεί εργολάβος που θ΄ αναλάβει τα προκαταρκτικά έργα για τη μισή γραμμή 4 του μετρό (κίτρινη), δηλαδή κυκλοφοριακές παρακάμψεις, αρχαιολογικές ανασκαφές, μετατοπίσεις δικτύων κλπ
- Η μισή γραμμή αφορά το τμήμα Γαλάτσι - Γουδί. Η άλλη μισή θα είναι Γουδί - Λυκόβρυση
- Η καθαυτό κατασκευή θ΄ αρχίσει το 2019
- Η παράδοση θα γίνει γύρω στο 2027
- Το προϋπολογισμένο κόστος -αυτή τη στιγμή- είναι 1.450.000.000 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι η «κίτρινη» γραμμή 4, όταν θα έχει ολοκληρωθεί, θα είναι πεταλοειδής, με αφετηρία το Γαλάτσι (Άλσος Βεϊκου) και τέρμα τη Λυκόβρυση, περνώντας –μεταξύ άλλων– από Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Παγκράτι, Βύρωνα, Καισαριανή, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδί, Κατεχάκη, Φιλοθέη, Σίδερα, Παράδεισο, ΟΤΕ, Μαρούσι. Προβλέπονται και «θυγατρικές» γραμμές: Γαλάτσι - Περισσός και Ευαγγελισμός - Άνω Ηλιούπολη. Συνολικά 15 σταθμοί σε πρώτη φάση κι άλλοι 16 στη δεύτερη - τρίτη.