Προς το τέλος Αυγούστου μετατίθεται η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους ενδιαφερόμενους για την κατασκευή της β΄φάσης καινούργια «κίτρινης» γραμμής 4 του μετρό (Άλσος Βεΐκου – Γουδί), προφανώς για λόγους καλύτερης προετοιμασίας του όλου θέματος.
Λεπτομερέστερα, όπως γράφει η «Καθημερινή» σήμερα Τρίτη: «Πρόκειται για την τρίτη διαδοχική παράταση της σχετικής διαδικασίας, γεγονός που οφείλεται στον επιπλέον χρόνο που ζήτησαν ορισμένοι από τους ενδιαφερόμενους ομίλους. Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός, αρχικού προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ, επρόκειτο να ξεκινήσει στις 30 Ιουνίου, προτού δοθούν δύο παρατάσεις, αρχικά για τις 17 Ιουλίου και στη συνέχεια για τις 31 Ιουλίου.
Το έργο είναι από τα πλέον σημαντικά για τις εταιρείες, δεδομένου όχι μόνο του μεγέθους του, αλλά και της γενικότερης έλλειψης μεγάλων έργων, με αποτέλεσμα να προβλέπεται η πολύ έντονη διεκδίκησή του. Σημειωτέον ότι η νέα γραμμή 4 θα ξεκινά από το Γαλάτσι και θα περνά από ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως η Κυψέλη, του Γκύζη, το χαμηλό τμήμα της Αλεξάνδρας, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, προτού συνεχίσει για τα Ιλίσια, του Ζωγράφου, την Καισαριανή και καταλήξει στο Γουδί, πλησίον της Λ. Μεσογείων. Θα έχει μήκος περίπου 13 χιλιόμετρα, ενώ θα περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς.
Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμαχίες είναι κρίσιμες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα δεδομένα σχήματα θα είναι εκείνο των ΤΕΡΝΑ - VINCI - SIEMENS, όπως και των Ακτωρ - ΑNSALDOBREDA και J&P ΑΒΑΞ - GHELLA και ALSTOM. Παράλληλα, ενδιαφέρον είναι πιθανό να εκδηλωθεί από την GD Infrastrutture, τον όμιλο ΜΕΤΚΑ και τους ξένους ομίλους Salini - Impregilo, Hochtief, χωρίς επί του παρόντος να έχει ληφθεί κάποια οριστική απόφαση για τη δημιουργία, ή τη συμμετοχή τους σε κάποιο νέο σχήμα».
Υπενθυμίζεται ότι η γραμμή στο (μακρινό) μέλλον θα αποκτήσει επέκταση προ τα βόρεια (Κηφισιά) και τα νοτιοανατολικά (Ηλιούπολη).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε μία προσπάθεια επανανοηματοδότησης των πολιτιστικών εκδηλώσεων με αφορμή τα 100 χρόνια του δήμου Ιλίου
Αν απαγορευόταν ένας οδηγός λεωφορείου να κάνει κι άλλα πράγματα ταυτόχρονια, θα το έκαναν τόσοι πολλοί;
Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζει
Ο 55χρονος αστυνομικός προσφεύγει στη Δικαιοσύνη, δίνοντας μάχη για τη ζωή του
Πού οφείλεται η θερμοκρασιακή διαφορά
«Δεν κρατήσαμε κρυφή την αρρώστια του»
Η πρόγνωση των μετεωρολόγων για το θερμοκρασιακό «ασανσέρ»
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Διοργανώνοντας το συνέδριό μας
Θα στολιστεί από τα συνεργεία του δήμου Αθηναίων για τα Χριστούγεννα
Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Στο δημοσίευμα για «καταβρόμικο σιντριβάνι» είχε απαντήσει νωρίτερα και το Υπουργείο Πολιτισμού «δείχνοντας» τον Δήμο
Το σκεπτικό της απόφασης
Τα χιουμοριστικά του βίντεο και οι τεχνολογικές αναλύσεις τον ανέδειξαν
Ο γνωστός βιομήχανος ήταν 95 ετών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.