- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εκατοντάδες πολίτες και σύσσωμες οι τοπικές αρχές και φορείς της Καβάλας, απέκλεισαν σήμερα το απόγευμα για περισσότερα από τριάντα λεπτά, τον ανισόπεδο κόμβο της Εγνατίας Οδού στο ύψος του Αγίου Σίλα, διαμαρτυρόμενοι γι’ ακόμα φορά ενάντια στην απόφαση που έχει ληφθεί για εγκατάσταση νέου σταθμού διοδίων - τον δεύτερο μέσα στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, και σε ιδιαίτερα μικρή απόσταση από τον πρώτο σταθμό που βρίσκεται στον κόμβο Μουσθένης του δήμου Παγγαίου.
Στο διάστημα αποκλεισμού της Εγνατίας οδού, η τροχαία Καβάλας διοχέτευσε την κυκλοφορία όλων των διερχόμενων αυτοκινήτων μέσα από την πόλη, με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα παρά το γεγονός ότι σήμερα το απόγευμα τα καταστήματα της τοπικής αγοράς είναι κλειστά.
Με πλακάτ που έγραφαν, «κανένας νέος σταθμός διοδίων στην Καβάλα», «κανένας σταθμός διοδίων στην Εγνατία οδό», «διαμαρτυρόμαστε ενάντια στην επιβολή ενός ακόμη χαρατσιού για τους κατοίκους, τους εργαζομένους, τους επισκέπτες της πόλης μας», «διαμαρτυρόμαστε ενάντια στην υποβάθμιση της ζωής μας», αρχές, φορείς και κάτοικοι της Καβάλας ζήτησαν την αναστολή της απόφασης εγκατάστασης νέου σταθμού διόδων, καθώς όπως επισημαίνουν, θα αποτελέσει ένα μεγάλο πλήγμα, τόσο για την τοπική οικονομία, όσο για την καθημερινότητα των κατοίκων στο κέντρο της πόλης.
Η δήμαρχος Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα, σε δηλώσεις της επισήμανε μεταξύ άλλων ότι το τμήμα της Εγνατία Οδού που διέρχεται πάνω από την Καβάλα, «αποτελεί μέρος της παράκαμψης της πόλης, με αποτέλεσμα αν αυξηθούν οι σταθμοί διοδίων, οι οδηγοί των μεγάλων φορτηγών αυτοκινήτων, που εκτελούν διεθνείς μεταφορές, να επιλέγουν την παλιά εθνική οδό, να διέρχονται μέσα από οικισμούς και να καταλήγουν στο κέντρο της πόλης για να συνεχίσουν από εκεί το ταξίδι τους ανατολικότερα. Αυτό θα επιφέρει ένα πραγματικό κυκλοφοριακό χάος, όπως συνέβαινε πριν από δέκα-δεκαπέντε χρόνια, αφού οι οδηγοί των φορτηγών, μη θέλοντας να πληρώσουν επιπλέον διόδια, επιλέγουν να μην χρησιμοποιήσουν την Εγνατία, αλλά να περάσουν μέσα από την πόλη της Καβάλας κι άλλες κατοικημένες περιοχές».
Ο αντιπεριφερειάρχης Θόδωρος Μαρκόπουλος, τόνισε από την μεριά του ότι με την εγκατάσταση τόσων σταθμών διοδίων, χάνεται το πραγματικότητα νόημα, ο ρόλος και ο χαρακτήρας της Εγνατίας, που είναι να ενώνει κοινωνίες και ανθρώπους κι όχι να τους χωρίζει, που είναι να μικραίνει τις χιλιομετρικές αποστάσεις και όχι να τις μεγαλώνει.
Υπογράμμισε επίσης, ότι η εγκατάσταση του νέου σταθμού διοδίων «αποτελεί ένα ακόμη πλήγμα στην οικονομική ζωή του τόπου μας, προκαλώντας σωρεία αντιδράσεων σε όλη την κοινωνία, καθώς θ’ αυξήσει το κόστος της οδικής επικοινωνίας της περιοχής μας με την υπόλοιπη Ελλάδα, με επιπτώσεις στον τουρισμό, το εμπόριο αλλά και τον αγροτικό τομέα».
Σημειώνεται πως ήδη αναβλήθηκε μια φορά η δημοπράτηση του νέου σταθμού διοδίων που έχει χωροθετηθεί στο ύψος της Άσπρης Άμμου του δήμου Καβάλας, λόγω της απεργίας που είχαν προκηρύξει οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού Α.Ε..