- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σε καθεστώς εξυγίανσης και εξορθολογισμού της λειτουργίας του μπαίνει ο ΟΑΣΘ. Το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή και με την ψήφισή του ο οργανισμός περνά υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου. Αυτό τόνισε σε δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από το Υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης.
Όπως είπε, η περιουσία του ΟΑΣΘ θα παραμείνει προσωρινά στα χέρια ιδιωτών στο πλαίσιο ενός μεταβατικού σταδίου, «το αργότερο όμως μέχρι τέλους του 2019» θα έχει περάσει στη δικαιοδοσία του Δημοσίου. Και αυτό, εξήγησε, γίνεται να μη διαταραχθεί το συγκοινωνιακό έργο και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να μπορούν να μετακινούνται χωρίς προβλήματα.
Στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και του ΑΣΙΘ. Ο πρώτος φορέας θα είναι εποπτικός, επιφορτισμένος με τον έλεγχο της εποπτείας, τον συντονισμό όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης και της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης (λεωφορεία, μετρό, τραμ, θαλάσσιες συγκοινωνίες, αστικά ΚΤΕΛ) και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και των αγοραίων ταξί. Ο ΑΣΙΘ θα είναι ο φορέας λειτουργίας για τα αστικά λεωφορεία (και αργότερα και για το μετρό) και θα αναλάβει δράση, μόλις είναι έτοιμος και έχει την κατάλληλη υποδομή -το αργότερο μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2019. Και στους δύο φορείς θα συμμετέχουν στη διοίκηση εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης, ενώ όλες οι θέσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ και τον ΣΑΣΘ διασφαλίζονται και μεταφέρονται στους νέους φορείς.
«Ο ΟΑΣΘ αποκτά δημόσιο χαρακτήρα, δηλαδή, από-ιδιωτικοποιείται από ένα κρατικοδίαιτο μονοπώλιο 60 χρόνων» τόνισε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε: «Στο σχέδιο νόμου προβλέπονται και ρυθμίζονται οι διαδικασίες αποτίμησης της επιχείρησης και καθορίζεται και η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ».
«Έχουμε όραμα και σχέδιο και για τη χώρα και για τις αστικές συγκοινωνίες» συμπλήρωσε ο κ. Σπίρτζης.