- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Oι κάτοικοι μάζευαν υπογραφές από το 2015, προκειμένου να βελτιωθεί ο δρόμος της οδού και να ληφθούν μέτρα, αλλά και να καταλογιστούν ευθύνες σε περίπτωση θανατηφόρου τροχαίου. Πίστευαν αργά ή γρήγορα πως θα συμβεί το κακό και θα χάσουν την ζωή τους άνθρωποι.
Ο συγκεκριμένος δρόμος βρίσκεται πάνω από την περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, σε μια περιοχή που ξεκίνησε να αναπτύσσεται και να εξαπλώνεται με ταχείς ρυθμούς, αλλά η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών εμπόδισε την ανάπτυξη της και την ανέγερση επιπλέον κτισμάτων.
Σύμφωνα με κατοίκους που είχαν μιλήσει παλιότερα στο Seleo.gr, οι οδηγοί που ανεβαίνουν την προέκταση της Μακρυγιάννη, συνεχίζουν στην οδό Αναγεννήσεως με μεγάλες ταχύτητες, καθώς από το πλάτος του δρόμου νομίζουν ότι βρίσκονται σε κάποιο περιφερειακό δρόμο, αφού δεν υπάρχουν σχετικές πινακίδες με όρια ταχυτήτων.
Στο Seleo.gr είχε μιλήσει ο κάτοικος της περιοχής, Γιώργος Γεωργίου, που είχε ζητήσει ο ίδιος από το Ινστιτούτο Μεταφορών να μελετήσουν την οδό και να σχεδιάσουν μια προτεινόμενη λύση, καθώς ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου είχε δηλώσει πως αδυνατεί να καλύψει οικονομικά την μελέτη.
Η προτεινόμενη λύση δεν απαιτούσε υψηλή χρηματοδότηση, καθώς το ΙΜΕΤ είχε προτείνει κατά κύριο λόγο απλά πράγματα.
Κάποια από αυτά είναι οι αλλαγές στην υψομετρική διαμόρφωση της οδού, να τοποθετηθούν μαξιλαράκια στο δρόμο, να υπάρχουν υπερυψωμένες διαβάσεις, αλλαγές στη διατομή της οδού, μείωση του πλάτους της οδού και υπερυψωμένες νησίδες και κόμβοι κυκλικού σχήματος.
Φυσικά και η τοποθέτηση πινακίδων υπόδειξης ταχύτητας οχημάτων.
ΠΗΓΗ: seleo.gr