- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αλλαγές δρομολογεί η κυβέρνηση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας επικεντρώνοντας στα πρόστιμα και όχι στις παραβάσεις. Πληροφορίες από το υπουργείο Μεταφορών αναφέρουν ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο για μείωση των προστίμων του ΚΟΚ ως και κατά 50%.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η πρόταση του υφυπουργού Μεταφορών, Νίκου Μαυραγάνη, για σύνδεση των προστίμων με το εισόδημα του παραβάτη παραμένει στο «τραπέζι». Το μοντέλο της αναλογικότητας των προστίμων εφαρμόζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες και μάλιστα με επιτυχία, όπως λένε κυβερνητικές πηγές. Όπως είχε πει προσφάτως ο κ. Μαυραγάνης σε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» ένα πρόστιμο των 100 ευρώ έχει άλλη αξία για κάποιον με εισόδημα 10.000 ευρώ το χρόνο και άλλη για κάποιον με εισόδημα 50.000 ευρώ το χρόνο.
Ο κ. Μαυραγάνης υποστηρίζει ότι δεν τίθεται ζήτημα αντισυνταγματικότητας για την εν λόγω διάταξη καθώς η οικονομική κατάσταση του παραβάτη θα διαπιστώνεται μέσω Taxis.
Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά οι παραβάτες αναμένεται να υποχρεώνονται και σε κοινωνική εργασία για την «αποπληρωμή» του προστίμου έτσι ώστε να αυξηθεί και η κοινωνική συνείδησή τους. Ωστόσο, για πολύ επικίνδυνες παραβάσεις που οδηγούν σε τροχαία και βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές τα πρόστιμα αναμένεται να μείνουν στα ίδια επίπεδα. Δηλαδή για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, για παραβίαση στοπ κ.ά. Για παράδειγμα, παραμένει στα 700 ευρώ το πρόστιμο για κόκκινο και stop, στα 350 ευρώ η μη χρήση ζώνης ασφαλείας, στα 100 ευρώ το πρόστιμο για τη χρήση κινητού, αλλά και τα πρόστιμα από 200 ως και 2.000 ευρώ για οδηγούς που έχουν κάνει χρήση αλκοόλ.