- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οι άνδρες καλύπτουν στην πλειονότητά τους τις θέσεις που βρίσκονται υψηλότερα στην ιεραρχία του Υπουργείου Παιδείας, οδηγώντας έτσι στο φαινόμενο της ανδροκρατούμενης διοίκησης της εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Ωστόσο, σύμφωνα με στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος myschool του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η κυριαρχία αυτή των αντρών δεν εμφανίζεται στην πρώτη διοικητική βαθμίδα, δηλαδή αυτή της διεύθυνσης σχολικών μονάδων.
Την περασμένη σχολική χρονιά οι γυναίκες διευθύντριες σε σχολεία ήταν περισσότερες από τους άντρες, με τα ποσοστά να διαμορφώνονται στο 60%-40% υπέρ των γυναικών.
Εντούτοις, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, όσο ανεβαίνει η ιεραρχία και μεγαλώνει η ευθύνη της θέσης, τα ποσοστά των γυναικών μειώνονται. Έτσι, στο αμέσως επόμενο «σκαλοπάτι», εκείνο των διευθυντών Εκπαίδευσης, οι άντρες έχουν τα πρωτεία, με το συντριπτικό ποσοστό 85%-15% υπέρ τους.
Αν δούμε, στη συνέχεια, τους περιφερειακούς διευθυντές Εκπαίδευσης, το ποσοστό αυτό διατηρείται, αφού στους συνολικά 13 περιφερειακούς διευθυντές, μόλις δύο είναι γυναίκες.
Όσον αφορά δε τις ηγετικές θέσεις του υπουργείου Παιδείας, αρκεί να υπενθυμίσουμε πως μόνο τρεις γυναίκες έχουν διατελέσει υπουργοί Παιδείας από τη μεταπολίτευση έως σήμερα: Μαριέττα Γιαννάκου (2004-2007), Άννα Διαμαντοπούλου (2009-2012) και Ευφροσύνη Κιάου (επί υπηρεσιακής κυβέρνησης Παν. Πικραμένου το 2012 και Βασ. Θάνου το 2015).